tirsdag 21. desember 2010

God Jul!

Er ikke så mye som skjer her fortiden. Alt julestresset dreper at av overskudd og selv om jeg alltid har lyst er det litt tungt nå det er jeg som må gjøre jobben. Men såklart. Er det reisning så hiver jeg meg på om jeg har tillatelse. Men for tida er han mer skutt enn meg. Lørdagen ble det en liten utskeielse i harryland, og jeg kom til å tenke på at jeg aldri har pult over grensa (den grensa). Sexen var MYE bedre. Aner ikke hva det var, hehe.

Tror jeg skal si God Jul til mine kjære lesere, håper det blir pels på knaggen for dere, og jeg håper jeg i allefall får glimtet et pikk i stå i løpet av jula.

2 kommentarer:

  1. Skulle du få lyst når du er over grensa igjen så er det bare å gi en lyd. Har god plass der jeg ;-)Boytrondheim :-)

    SvarSlett
  2. God Jul! Digger bloggen din:)

    SvarSlett