torsdag 9. desember 2010

(se)x'mas

Jeg ønsker meg en dildo til jul. Stor en. Min trofaste Mr.pinky har nærmest tatt kveld etter flere år i trofast tjeneste. Jeg er åpen for forslag gutter, trenger noe nytt å spennende.

Men over på noe annet.
Jeg hadde elendig sex her forleden dag. Skjønner ikke at det skal variere sånn. En dag bretta han meg over kjøkkenbenken når vi laget mat og bare peiset på (sånt elsker jeg!)... og en annen dag hadd vi så dårlig sex at jeg ikke kom engang. Og jeg er ikke vanskelig! Men jeg har skjønt jeg må ta mer og mer ansvar selv, er mye at jeg sitter på toppen å rir, da har jeg i allefall en sjans for å komme...
Men igjen, jeg er ikke vanskelig. Jeg klarer å komme uten engang at musa mi blir berørt jeg, puppene mine er svært glade i kos for tiden.  Koooooos, puppekos!
Forresten så har jeg funnet ut at jeg er såkalt "hyperseksuell" -fagperson som har fortalt meg dette.
"Så flott" sa jeg. Er egentlig mer en plage enn en glede for tiden.


all I want christmas it to be sexup! Kan ikke si til kjæresten at jeg synes det er for labert heller, han får jo prestasjonsangst stakkar.

3 kommentarer:

  1. Ha en kåt, gledelig jul, Frøken. Ktgutn.

    SvarSlett
  2. Hmm få seg litt utenom da??
    Kanskje ikke det lureste men hva gjør man ikke når man trenger det??
    Mvh joe

    SvarSlett
  3. Drømte at jeg var utro... Fikk faktisk dårlig samvittighet resten av dagen :(
    Jeg skal gjøre alt i verden for å ikke fucke dette forholdet opp.

    SvarSlett