mandag 29. november 2010

Ze behind.

Min kjære er glad i analsex da. Og jeg skaper meg alltid. Mest fordi jeg vil ha han skal være bestemt med meg. Men også fordi jeg alltid er litt små skeptisk til penetrering der bak, om det ikke har vært skikkelig oppvarming og/eller riktig mengde kåthet/lube. Men skaper jeg meg, så tvinger han meg. Og da er jeg så kåt uansett.

Fikk meg i fylla etter vi hadde vært på bytur lørdagen. Er veldig fornøyd over hvordan han fungerer i senga, selv med inntak. Så det var en gledes stund.
Plutselig mens jeg skriver dette slo det meg.
Jeg husker ikke når jeg hadde sex sist.  Det ER faktisk 2 dager siden. (Natt til søndagen)
Hm. Rart jeg ikke har merka det før nå. Hjelper jo ikke at jeg kom det nå, nå når jeg skal legge meg alene da.
Har lenge vurdert å leke meg litt med analkulene mine igjen... Spørs om tiden har kommet.

God natt folkens. Lek pent.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar