lørdag 20. november 2010

Chabang!

Gode nyheter! For min del i allefall. Ting har ordnet seg. Og jeg og mannen har hatt flere runder med deilig pirrende sex. Det tok helt av, etter vi fikk ordna opp etter den lille situasjonen vi hadde.
I bunn og grunn tror jeg han var redd for at han ikke kunne tilfredsstille meg så mye som jeg trengte. Og jeg hadde kanskje ikke akkurat vært diskre i forhold til mitt behov, og mengden jeg trengte. Klarte vel å si noen dårlig valgte ord som jeg tror han tok litt personlig. Men nå som det er ut av verden.. så her er en utbrodering av det mest opphissende de siste dagene.

Jeg hadde nettopp vært i dusjen og hadde jo gjort meg flid med frisyre og det som skulle være, (stripe eller dott om du vil kalle det det, er personlig favoritt). Mannen lå å slappet av på sofaen. Jeg går ut på stuen bare i håndkleet, noe som gjør meg svært tilgjengelig. Mannen tenker et steg foran meg, for jeg hadde faktisk ikke forventet det han gjorde. Jeg gikk bort til sofaen, og det første han gjør er å holde seg fast i beinet mitt, og smyge noen fingre opp i musa mi, han kjenner at jeg er glatt, og plutselig så dukker han hodet under håndkle, og finner fram dit han skal med tunga. Jeg blir helt mo i knærna, så det ender opp med at jeg står over han på kne i sofaen, mens han ligger under meg. Han slikker noe helt fantastisk bra, ikke så voldsomt og ikke så intenst, for jeg er nemlig ganske følsom når det kommer til slikking.
Men det slutter ikke der, han har jo fortalt meg at han er fan av 69. Noe jeg ikke er. Fordi jeg klarer ikke konsentrere meg om å gi verdens beste blow jobb når jeg ligger å rister i ren orgasme og nytelse. Da er jeg helt vekke, helt fjern, klarer verken suge, snakke eller tenke.
Men jo da, 69 skulle det bli. Han ville jo helst at jeg skal sitte med musa i tryne hans, det gjenstår. Men akkurat denne gangen la han seg over meg, så jeg sugde opp-ned (litt spesielt skal sies).
Dette var utrolig digg og deilig. Men jeg var jo ikke ferdig der. I stede for å suge han ferdig noe som var planen, spurte jeg med min søteste stemme om jeg fikk sette meg ned på kuken. 'Såklart' får jeg til svar, og før han vet ordet av det har jeg tredd meg ned på staken og glir sakte ned og klemmer til så det blir trangt og deilig, skal si deg vi begge stønna synkront.  Alt dette skjer i sofaen forresten, alle gardinene var åpen og jeg har to store vinduer på stuen ('heldigvis' i andre etg.).

Han kommer inni meg, og jeg gliser fra øre til øre. Han spør hvorfor jeg gliser så fælt, for han synes jeg så litt skummel ut. Hehe. Men jeg var bare lykkelig.

1 kommentar: