lørdag 27. november 2010

In the morning

Gutter.. La oss si du ligger å sover, er sånn halv våken, nettopp sjekka klokka og det er enda tiiidlig på en lørdag. Men dama di (meg) ligger siden av deg, og finner fort ut at du har morrabrød.
Du er TRØTT.. Blir du glad for at hun viser oppmerksomhet men takker vennlig nei fordi du er trøtt og skal på jobb om litt, eller tenker du at du må unne henne en runde i senga siden hun er så kåt på deg?

Forresten... La oss si... hypotetisk.. hvor mye kan den rette dama få for en runde i senga med en mann?
If you get my drift..

8 kommentarer:

  1. jeg hadde gitt deg en skikkelig runde ja;) vet ikke mye du kan få jeg..

    SvarSlett
  2. Jeg kjenner meg ogjen her :-)
    Jeg setter pris på å bli vekket og og kåt og klar bare hun tar på pikken min...

    SvarSlett
  3. Ehh.. Det kan knapt kalles en problemstiling! Speideren i meg sier "Alltid beredt" .. Hadde 40,5 i Feber en gang men så fort det var "Mus" på ferde så sto'n gitt!! :p

    SvarSlett
  4. Prøvde å hoppe på mannen i morrest. Trenger vel ikke si hva resultatet ble :( Ble med i dusjen også.. Ingenting da heller.

    SvarSlett
  5. må bare si boooo! til mannen din.. men hadde glatt gitt dama en runde i sengehalmen på morningen hvis hun var klar for litt kos!!

    SvarSlett
  6. Du trenger en "stand in" - hint hint :-)

    SvarSlett
  7. Mest sannsynlig hadde jeg gitt henne en omgang hvis vi hadde litt tid, om hun er ivrig og klår våkner jeg uansett ;)

    Om vi hadde dårlig tid, så hadde jeg heller slikket og rimmet henne etter alle kunstens regler, noe de jeg har vært sammen med har elsket.

    SvarSlett
  8. Fin start på dagen med litt sex. Så man ikke er forsinka allerede...

    SvarSlett