tirsdag 2. november 2010

No sucktion

Jeg har enda ikke sugd kjærsten min! Ikke engang vurdert det! Tipper kuken hans er veldig sugbar. Men som jeg har nevnt, jeg holder igjen det beste til slutt. Og jeg vet han kommer lett. Så er litt usikker på når suginga hadde vært en god ide.
Ellers innrømmer han en del sære fantasier jeg aldri har en mann si til meg så åpent, og jeg må si det tenner meg voldsomt at han er så åpen for enkelte ting. Men for det meste ting han er med på selv, og visste ting kommer jeg aldri til å gjøre da. Han er faktisk Sub. Og det er litt dumt når jeg vil ha en Dom. Men man kan vel instruere en sub til å gjøre det man vil sant? F.eks være hardhent?
Kan noen forkalre meg hvordan jeg skal konvertere min man ?

Er typisk det at det første ei dame gjør når hun får seg mann, er å ville forandre han. Haha.

3 kommentarer:

  1. Alltid noen utfordringer, søta... Regner med at det evt sitter i hodet? kos ktg.

    SvarSlett
  2. Vet ikke helt hvorfor du sier stakkars fyr, skal love deg at han har det godt :)

    Har stort sett sittet med kuken hans i kjæften hele helga ;)

    SvarSlett