søndag 17. juli 2011

Jeg er ikke fake!

Vet ikke hvorfor alle tror at de som skriver frisinnet om sex opplevelsene sine, skal være fake? Går det ann å være mer trangsynt?heldigvis for meg så gir jeg faen. Jeg har ikke vært inne å oppdatert for diverse obvious reasons.. Kjæreste samboer og alt mulig. Ble for mye sexfiksering i ei vending. Sex er jeg like glad i. Men fant jo ganske tidlig ut at denne Bloggen samt nakenprat ikke var bra for meg.

Men nå er jeg altså tilbake. Har enda mann.... og er fortsatt anstendig, i den forstand at jeg er trofast. Vill og kåt blir jeg aldri ferdig med. Sukk.

Noen som har savnet meg?

10 kommentarer:

  1. Jeg har savnet deg veldig:)
    Drømmer fortsatt om og tilfeldig møte deg på byen:)

    Raider

    SvarSlett
  2. har savnet deg!
    Håper du kommer tilbake med mer :-)

    SvarSlett
  3. Savnet deg veldig. Hyggelig at du har funnet fast følge, da! Men håper vi kan få høre noen kåte historier fra dere to uansett?

    SvarSlett
  4. KLART har vi savnet deg:) håper det snart kommer flere herlige innlegg:)

    SvarSlett
  5. seff har jeg savnet dine innlegg. fury666

    SvarSlett
  6. Ja... Kom tilbake. Jeg vil lære mer..

    SvarSlett
  7. Håper du snart begynner å blogge igjen!

    SvarSlett
  8. Hehe, det har vel noe å gjøre med at det var en del personer i media som var fake, da....Det er vel som med alt annet; det finnes noen som er gjennomført og noen som bare simlulerer. Akkurat som en orgasme, hehe. Jeg liker i alle fall bloggen din. Se på videoene mine på youtube og se om du finner inspirasjon til å skrive igjen....

    SvarSlett