tirsdag 18. januar 2011

Sofakos

Kort innlegg i dag.
Jeg satt på sofaen og var furt over min kjære som, i så alt for kjent positur satt foran sin pc skjerm i stua.
Etter litt furting og syting om at jeg tenke jeg skulle dra hjem å legge meg, kommer han plutselig å joiner meg i sofaen. Ok, kos tenker jeg... Men nåååjah, var mer enn det! Heldig som jeg var.

Hånda hans akte seg ned under kjolen min.. ned i strømpebuksen.. så ble det å ligge på sofaen å bli lekt, pirret og ertet med... Så begynte det å røre seg nedi hos han også.
Han dro meg opp av sofaen, og sa at jeg måtte joine han på soverommet. Jeg hadde andre tanker, og bare stoppet han ved å bøye meg framover foran han, så han skulle ta meg bakfra over sofaryggen. Han lot seg ikke be flere ganger, og peiste han den inn i meg, for jeg var jo allerede våt og klar. I det han trengte inn i meg var det som om jeg skulle komme på flekken, var rett inn og rett på Gpunkt. Så tok han kraftig tak i håret mitt og tvang hodet mitt opp mens han presset korsryggen og rumpa mi ned, vi knullet som faen til han cumma inni meg.
Et herlig lite kveldsknull.

Skulle gjerne hatt noe mer når vi legger oss om noen timer nå....  Tvilsomt. Hehe.

Drømmer forresten mye om DP fortida!

6 kommentarer:

  1. Hvordan kunne du tenkt deg DP? en analt og en vaginalt eller en forran og en bak?

    SvarSlett
  2. Digg å lese. Detaljene. Hvordan du opplever, føler dagliglivet generelt. Kjærlighet, sex, venner, festligheter og livets seriøse side omhverandre, integrert i hverandre for å si det sånn. Midt i livets harde realiteter, dukker sex og sånn opp i hodet jevnt og trutt.

    Sex er vannvittig viktig. Utrolig hvordan det preger folk. Føles som et litt tabuområde, men noe av det mest naturlige og grunnleggende. Ktg. C ya Prates ;)

    SvarSlett
  3. Syns du kan begynne å skrive litt oftere ;-)

    SvarSlett
  4. Syntes du burde begynne å skrive igjen ja :) Er ikke så mange blogger der noen skriver så frisinnet om hva man liker.

    En ting jeg lurte på hvis du fortsatt er her: Vet du om noen bra strippeguide for menn? Sykt vanskelig å finne, masse for jenter som skal strippe men lite for menn. Skal gjøre noen strippeshow for å dra inn penger til noen veledige formål for ei venninne av meg og trenger å øve litt. Trenger et opplegg som passer inn med at jeg kanskje skal avslutte med runk/sprut mens de ser på. Dette er hjemme hos de som leier meg inn, og det kan derfor være mer rått enn bare vanlig stripping.

    Venninna mi som spurte meg først og fremst har tilbudt seg å være "prøvekanin" noe jeg skal etterhvert, men har ikke kroppen til det ennå, kanskje om et par måneder. (Trener hardt for tiden for å deffe til en bra kropp, men litt arbeid igjen) Derfor hadde det vært bra å lese litt i mellomtiden.

    SvarSlett
  5. Du er fake :)

    Alle andre; oppmuntre meg, jeg er på vei tilbake!!

    SvarSlett