fredag 7. januar 2011

Dobble Jackpot

Er så heldig å faktisk ha blitt pult to ganger på samme dag! Skal si at mannen har hatt massiv forbedring i senga og at jeg stort sett er fornøyd! Fikk meg litt proteiner i dag også. Viktig å tenke på helsa nå, hehe.


Skal jeg ha noe håp med å få meg kuk 2 ganger på en dag må jeg legge inn støtet med engang jeg kommer hjem fra jobb.
Hjelper jo ikke at de siste 2 dagene har jeg sittet å vært spinnkåt på jobb, og hatt masse skitne tanker om Dp og squirte filmen min og alt mulig.
Så når jeg har kommet hjem fra jobb skifter jeg, venter på at mannen kommer hjem og hopper på han når han skifter fra arbeidsklær til hjemmeklær. Drar han med inn på soverommet,  kysser, klemmer, koser, stryker, klorer... Tar meg bare fram, og sannelig så er det full stå og peising på.


Gang nummer to er jeg på vei i seng.. han sitter enda på sofaen.. Jeg klær av meg alt bortsett fra undertøyet og skrever over han i sofaen. Samme som sist. Dytter litt pupper i tryne på han, klemmer litt på stellet, også er vi i gang igjen. Hurra meg hei!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar