tirsdag 18. januar 2011

Fyllesex er ikke alltid baaaad

Ja, litt lenge siden sist nå, men det har ikke vært stort mye å rapportere heller.
Har blitt et par standard knull på soverommet da, ikke noe stort å skryte over.

Her en natt kom han hjem fra fylla.. vekket meg med å dra av meg trusa. Jeg var helt slakt, trøtt og full, da jeg hadde vært ut selv. Så for første gang på aldri så lenge var jeg ikke "deltakende" under akten, jeg bare lot han håndtere meg som han ville. Peiset på bakfra, litt lugging, en finger oppi bak og han veltet meg rundt, og hit og dit. På slutten var jeg så våken, og han så sliten at jeg bestemte meg for å hjelpe stakkarn. Er ikke så lett å komme når man er full. Så jeg trodde litt runking skulle gjøre ferdig slutt spillet. Men nei. Han ba meg gi opp, sa at jeg måtte legge meg, "unnskyld" for at han hadde vekket meg. Jeg lo. Jeg satt meg over han å tredde meg nedpå. Jeg var så nær å komme bare ved penetreringen og med litt dyktig hofte bevegelser kom jammen meg vi begge to samtidig.
 Han har blitt mer kurrant på lugginga. Det liker vi. Og. litt ondt var det også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar