fredag 26. mars 2010

Long time no see

Nå har jeg vært hos elsker’n igjen. Alltid like hyggelig det. Men sex’n blir det mindre av. Vet ikke om rette begrepet er elskeren lenger heller jeg da. Hva kaller man en elsker man ikke har sex med?

Når jeg ankom ble det jo alltids litt gjensynsglede og tok ikke lange tiden før kukken ble dyttet i meg uten egentlig forplay, men hvem trenger det når man bare har gått å ventet på det øyeblikke hele dagen. (og vel så det).

Vi skulle på fest og han hoppet i dusjen mens jeg stod å gjorde meg klar –til fest. Når en naken man med ståkuk kommer ut fra dusjen klarte jeg ikke annet enn å egle meg på han.

Så ble det doggi på badet, og fy faan så klar jeg var. Tror jeg har gått ukesvis uten sex. Jeg har sluttet å telle faktisk. Deilig å bli fylt igjen. Mannen var jo flink, jeg var jo klar til fest, og hadde ikke tatt av meg så mye klær, selv under akten, men han var naken, og valgte å ta spruten på selv, det er ikke ofte jeg opplever. Han hoppet jo bare tilbake i dusjen, og vips var han ren og pen igjen. Alltid pen da.


På festen oppstod den en situasjon som jeg virkelig dro utnyttelse av da en gammel bekjent av han spurte hvorfor jeg var sammen med ”han”. Virket ikke så han hadde så høye tanker om elsker’n min. Jeg la ut i det vide og breie om… ja, den vide og breie og ikke minst lange kuken som jeg da hadde tilgang på, og vedkommende stod der med vanntro i øynene og klarte ikke si mer enn ”Hæ, seriøst?”  jeg svarte ”Ja, seriøst” og så gikk jeg.


Er ikke mer å si om den saken.

1 kommentar: