onsdag 31. mars 2010

Påskegg?

Jeg ønsker meg egg. Vagina egg. Får det sikkert ikke da.

Ordet fitteknull fasinerer meg. Analknull også. Jeg tror det er fordi jeg har lyst på det.

Fortiden er det litt labert med sex-stemming, fordi jeg er på vei ut av forholdet med samboer, og lystene er ikke helt på topp i en sånn sitasjon. Men det forhindrer ikke meg i å tenke skittent om alt annet, og andre ting jeg gjør :)

Så forresten en av mine ONS på tv. Fine mannen. Fikk selvfølgelig noen meldinger også. Alltid hyggelig.

Når jeg sliter med tenninga (sjeldent problem!!) Så prøver jeg å fiske fram et par opphissende minner eller fantasier...
Denne gangen kom jeg på et "minne" fra første runde med elskeren. Det var forsåvidt runde nr 2, dagen derpå. Vi har alle vært der. Jeg hadde bestemt meg for at jeg ikke skulle ha sex med han engang til, siden det hadde vært et feilsteg av meg i fylla. Men med "sex" tenkte jeg på penetrering av pikk i fitte.
Vi fant en bra løsning på "problemet". En av mine beste opplevelser.


Jeg sitter på senga, og han sitter over meg. Jeg begynner å runke kuken hans. Den er glatt og fiiiiin. Han har perfekt tilgang til den våte musa mi og lar hånden sin gli lett ned og inni meg. Jeg stønner, og digger det. Jeg begynner å suge han. Det var en type Aha opplevelse. Sjeldent har det vært så godt for meg å suge kuk.
Vi er flinke begge to og det bli intenst godt, og vi ender opp med å få orgasme samtidig! Og den deilige spruten.. Eller, jeg tok det rett i kjeften, drakk det rett fra pikken. ELSKER SÆD! ( Å drikke Øl hjelper veldig på smaken!)


Forrige helg tok vi en reprise. Det var faktisk han som påpekte at det var samme scenarioet. Fine mannen, husker sånt også. Søtt. Han kom, det gjorde ikke jeg. Men. Jeg serverer, jeg gir, han tar, og jeg liker det sånn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar