torsdag 11. mars 2010

Sex me up!

Skulle ønske elskeren min var her nå. Jeg ligger å slapper av på sofaen. Alene dessverre. Men savner litt kos. Og noe "åttåt". Kunne greit tenkt meg å bli tafset litt på nå. "Sex me up" er vel en passende beskrivelse på hva jeg ønsker nå. Ønsker å bli "overtalt" til sex. Ikke at jeg er vanskelig å be, men deilig med litt ekstra oppmerksomhet, før man hopper til køys. Når jeg tenker meg om, så er ikke elskeren min akkurat den personen som dekker mine behov der...

Ønsker meg vibrerende egg :)


Eight balls består av to runde vagina kuler som er festet på en snor, der det finnes mindre kuler på innsiden av de store.

Når man setter disse inn i skjeden og man beveger på seg vil kulene bevege seg slik at de gir fra seg en vibrerende effekt. Ta deg en joggetur eller en runde med støvsugeren, det kommer ikke til å bli en kjedelig opplevelse!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar