tirsdag 6. juli 2010

The 4-10

Siste to dagene har jeg vært så heldig å fått en sengevarmer. Ikke noe sex - mest kos, noe fingring. Og jo forresten, i går lekesloss vi i senga, der han så måtte dytte pikken litt i kjeften på meg som "straff". Var gøy.
Men jeg har ikke videre planer om å la han bli en elsker. Ønsker meg en "ny" person til dette, noen jeg ikke kjenner fra før av.
Har hatt litt kontakt med en av gutta fra firkanten, han holder litt til i Trondheim. Men akkurat denne uken passer det ikke å være "booty call" - if you what I mean. Sucks big time.

4 kommentarer:

  1. Trodde ikke du var så fornøyd med gutta fra firkanten, jeg?

    SvarSlett
  2. vell... De var halvslappe og fulle hele gjengen. Føler ikke det er godt nok grunnlag, men han ene som jeg tenker på var nest best utstyrt og den som jeg fysisk tente på mest. Skader ikke prøve han videre, slipper jeg flere menn på lista ;) Gjennbruk vettu.

    SvarSlett
  3. ah.
    du er en fornuftig pike. overforbruk er ikke miljøvennlig. gjenbruk og resirkulering redder verden ;-)

    SvarSlett
  4. Fuck the world - jeg mener, save ;)

    SvarSlett