søndag 25. juli 2010

Bilturer

Selv om man er i en bil er det ingen grunn til å oppføre seg. Forrige uke på en road trip, kjedet meg og fant ut at jeg skulle kødde med sjåføren. Det resulterte i en heftig blow job og sæd overalt. Enda jeg prøvde å svelge det meste unna. Jaja. Koslig var det jo hehe. Papiret med sæd på ble hevet ut av vinduet på en finere Audi som hadde ligget litt nærme bak oss i mens.


I går i finværet var det nok en langtur, det jeg var så heldig å ha selskap i baksete. Ble sittende toppløs skrevs over fanget hans og så ut bakruten mens jeg smilte til bilen bak! Puppene fikk nok oppmerksomhet da. Pupper pupper pupper pupper. Jeg liker pupper.

2 kommentarer:

  1. Sengepartneren som kjørte biltur med deg, da? Blitt noe mer enn suging på dere, da?

    Høres deilig ut, selv om jeg ser for meg at det nok kanskje ble en litt vel skummel biltur? Hadde neppe klart å holde meg på veien

    SvarSlett
  2. Var sengepartneren ja =)
    vi har endelig pult, mer om det i eget innlegg :p

    Bilturen gikk fint det, han klarte å holde seg på veien! Det er første gang jeg opplever det. Og jeg VAR faktisk på mitt beste ;)

    SvarSlett