torsdag 29. juli 2010

Jippi, jeg har pult!

Endelig ble det litt pulings!
Det var på tide at jeg fikk prøve sengekompisen min, skjønner ikke at jeg skulle klare å vente så lenge!  Er nesten 3 uker nå, hvor han har teaset meg og sagt strengt i fra at jeg må bare vente. Han har nesten dominert meg litt, og som dere vet, blir jeg ikke tørrere i trusa av den grunn. Så plutselig var jeg flink jente og skulle få mettet sulten!

Pulte så kondomet sprakk! Og spruten var jeg heldig nok til å få i fjeset. My choice ofc! Var helt vekke i ca 20min etterpå, jeg spacer ofte litt ut, tror jeg bare blir overkåt så når jeg endelig får 'fixen' min, så føler jeg meg helt rusa. Nymfoman, sa du?

I går var det analsex som stod på listen, nok engang, jeg ble dominert. Sånn jeg liker det. Jeg kom 2 ganger. Det liker vi. Det er lenge siden jeg har hatt god anal sex, så dette ga "mer smak".

Gleder meg til mer freaky opplegg. Akkurat nå bruker jeg truser (allerede fuktig) som skal sendes til min første kunde. Jippi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar