søndag 1. august 2010

Behov

Jeg har seriøst et stort behov. For sex ja, generelt. Men akkurat nå. Jeg vil bli skampult. Pult så jeg griner. Jeg mener seriøst. Det hadde vært himmelsk akkurat nå.

Jeg har faktisk pult liiiiite i det siste, skjønner ikke helt dette jeg. Mannfolket jeg driver med, ber meg slutte å mase! Ikke et bra tegn. Og dette er bare etter en uke med sex. Nei, hvor er mennene som har appetitt hen?
Fuck and run, er uaktuelt nå framover. Jeg vil ha noen jeg kan bygge et sex-forhold til, der jeg kan faktisk gå så langt at han kan dominere meg fult. I senga. Ikke prøv på det ellers. Jeg er hissig. Og motstand, det skal man få uansett. Er glad mannfolk er sterkere enn meg da, ellers ville det vært lite tvangs-sex (som om det noen gang har skjedd, jeg har da alltid lyst på)

1 kommentar: