onsdag 18. august 2010

Natt-snix-snax

For det første. Nå har jeg plass igjen om noen vil sende meg PM på brukeren min.

For det andre. Jeg er frustrert! Ikke bare mangel på sex, men mangel på alt. Jeg føler meg helt.. tom. Ja, så fyller sex et tomrom (metaforisk også!) Men. Jeg er lei av alle disse mennene som liksom skal ha så mye å gi, og så kommer de til kort hver bidige gang. Pokker.

Har liksom flere jeg kan treffe.. Men om jeg gidder å spille opp til 'dans'.. Hadde jeg valget har jeg ikke giddet, men du veit. Er ikke alltid lett å bare si nei.. og veit nok at det skal ikke rare forslaget til før ting går den veien han vil.. og til og begynne med er det jo alltid sex.

Av tilfeldige omstendigheter har jeg måtte avvise den samme sexy mann 3 ganger på rad. Og han blir bare mer og mer interessert.. Innbiller jeg meg. Og det er bra. Jeg har aldri vært den som spiller "hard to get", er aldri meg det. Dessverre kan man vel si... Men vi får se om det blir noe sex ut av det.

Jeg tror jeg har bedre toleranse på sex-sulten nå en før... har gått.. en uke og noen dager nå.

Fant et bilde av godiskassa mi... Før jeg fikk mer innhold da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar