mandag 9. august 2010

Fuck me silly, please?

Så nå er ikke jeg og sengekompisen like involvert lenger.
Jeg tror faktisk at dere gutter egentlig ikke har like lyst på sex når det blir så innfor jævlig tilgjengelig.
Da er det bare å gjøre det når man orker, ikke når man har muligheten, for med meg er muligheten alltid der.
Get it? Jeg er faen så tilgjengelig for sex. Når som helst. Er ikke særlig spennende i lengden kanskje? Ikke vet jeg. Men jeg er frustrert. At jeg skal være nymf og bare finne menn som mener jeg maser? Enten har jeg funnet de med liten apetitt, ellers så har jeg så stort behov at alle menn havner i skyggen av mitt lobido. Hvem vet?
 Første uken går bra, men så begynner jeg å høre "orker ikke i kveld", "du fikk jo i morrest" og "må vente litt, kuken må hvile"

AARH.

8 kommentarer:

  1. er forskjellig det blant mannfolk oxo men jeg kunne uten tvil kost meg med deg dag og natt jeg:p

    SvarSlett
  2. Uten tvil? Gjenstår å se det ;)

    SvarSlett
  3. Du får ta deg en tur til tromsø, så skal jeg hjelpe deg godt jeg ;-)

    SvarSlett
  4. Tromsø-tur er planen om 3 helger ;)

    SvarSlett
  5. får komme nedover ot gardemoen morådet så skal jeg vise deg jeg:p hehe

    SvarSlett
  6. si i fra da:D kan gi deg noen harde runder den helga jeg:p jeg er på nakenprat jeg oxo under navnet Fordboy og er venner med deg der:D så legg gjerne igjen en beskjed;)

    SvarSlett
  7. Du får gi beskjed hvis du har lyst på litt stake mens du er i Tromsø da.. :-)

    SvarSlett