søndag 1. august 2010

Pulings

Fikk meg en kjapp en forleden. Liggende over bakenden på en bil. Skikkelig "Ta meg her og nå!"-style.
Jeg var spinnkåt, som vanlig, og klarte å overtale kompisen om at jeg MÅTTE få noe inni meg. Ja, fitte-vakum var det rett å slett. Om jeg bare kunne få noen fingre inn forbi, please?
Uten et ord geleidet han meg bak bilen, og sa "ordne". Noe jeg straks forstod som "dropp the pants" så jeg gjorde deg, og bøyde meg villig over bilen. Tok ikke mange sekundere før jeg følte noe mot musa mi, og til min store glede var det en kuk! Hallejula! Han trødde den inn, og kjørte bånn guffe, og jeg kunne ikke begrense meg, stønnet og nøyt vært eneste sekund. Jeg visste akten ikke kunne bli lang da vi ikke var alene der vi var, og kunne bli oppdaget.
I det sekundet vi hørte en bil parkere utenfor porten tenke jeg, nå trekker han seg ut. Gjorde han det? Nei. Han kjørte gjerne helt på han, til døren ble åpnet.
Vi smatt på oss buksene og latet som ingen ting. Han stakk ut for å snakke med vedkommende i bilen, så jeg fikk tid til å summe meg. Jeg blir litt sånn ruset av puling, som sagt. På vei ut hvisket han til meg at jeg burde kanskje tørke meg, fordi han hadde spurtet i meg! Det hadde jeg ikke merket! Det var litt kult. Hehe.

3 kommentarer:

  1. Deilig historie som vanlig!;)
    Høres ikke bra at du må overtale ham hver gang:S:)

    SvarSlett
  2. ikke dumt. hehe.
    burde tatt meg en tur innom verkstedet og være flue på veggen, skjønner jeg :P

    SvarSlett
  3. Det lukter promp, her i leilighten min nå.
    Er det noe slags neanderthal vendetta, lurer jeg.

    SvarSlett