onsdag 25. august 2010

Piercing i lillemann

Så har jeg opplevd det også! I går var jeg med en som hadde piercing i kukhodet. Og da snakker vi ring igjennom, skikklig kraftige saker. Skal si jeg var litt satt ut, men synes jo det var spennende nok.
Skuffende nok ble det ikke noe pulings, det var jo mitt valg... siden det er den tiden av mnd.  Teit å ha deit på sånne tidspunkt da. Jeg visste at det kom til å bli pikk på meg om jeg bare så hadde villet/kunnet.


Mannen var en lekker trent fyr, som jeg aldri hadde møtt før men som jeg har snakket med på face i et pr. mnd. Bare så det er sagt var det ingen kjemi, what so ever. Nesten ikke seksuelt engang.

Vi skulle se "film" hos han. Jeg veit hva det betyr. Gjorde ikke saken noe bedre da jeg kom fram til leiligheten hans og fant ut at tv'n var montert på soverommet! Han har gjort det enkelt for seg selv der!
Så da var det bare smooth operation fra hans side.. en arm, litt stryking, flyttet litt på seg, og vips der var hånden hans på magen min, litt under toppen sånn.. "oj oj" - særlig.
Jo da, så han hadde alle triksa klar i posen, jeg visste han var player så dette kom ikke overraskende på meg. Jeg skulle bare få litt mannlig bekreftelse siden jeg ikke gjør annet fortiden enn å tenke på Sengekompisen min (savn) . Litt hands-on action. Se hvor mye han hadde lyst på meg, og kjenne hvor stram han ble inni buksa.
Du veit, sånn som vi damer liker.

Så når han begynte ivrig å klå på puppa mine, ble jeg lykkelig. Gud hvor glad jeg er i puppekos! Da gjorde jeg faktisk det enkelt for han å vrengte av meg toppen og BH... Tits out!
Så da heiv han seg sulten over puppene og smakte, slikket meg på nipplene. Han hadde jo piercing  tunga også. Skulle jo bare mangle. Så det føltes godt ut, men han var jo waaaay-to gentle. Sukk.

Ble MYE puppekos, så jeg tenke like gjerne at jeg måtte gi han en handjob. Så han fikk det. Han var jo ivrig på å dytte pikken i meg også da. Men jeg sa så uskyldig så jeg klarte "jeg går ikke så langt på første møte".
Jeg lo godt inni meg. Han skulle bare ha visst.

Han jizzet på seg selv og da var kosen ferdig. Jeg orket ikke hive på meg toppen igjen, liker å vise fram puppa mine, kanskje det fristet han til å kna litt mer. Men det skjedde ikke stort mer...Helt til jeg skulle gå. Virket som han gjorde en siste innsats for å seg noe mus på kuken, men jeg kunne ikke mer enn å runke han litt tafatt.. litt mer puppekos også gikk jeg.

Fuck. Han hadde bra kuk. Gla i puppa mine. Lekker mann. Burde ha pult. Men men.

5 kommentarer:

  1. Deilig historie;) Dårlig timing for date ja;)
    Sender det jeg opplevde på pm på NP jeg;)

    SvarSlett
  2. Flott historie :-)
    men han kunne jo ha lekt litt mer med de deilige puppene dine ;-) Det hadde da jeg gjort !!

    SvarSlett
  3. Denne mannen er garantert player. Hører bare fra han i helgene. Ai, vet ikke om jeg orker det :p Men har en ny historie jeg skal dele med dere snart :)

    SvarSlett
  4. Har selv en liten piercing på penishodet :) Ikke veldig stor og gjennom hodet, det fristet ikke veldig. Men jeg er omskåret, og fordi det ser litt finere ut tok jeg en liten piercing i kanten der jeg ble omskåret. Kjæresten syntes det også er lekkert (var hun som foreslo det først) så vi er fornøyd.

    Tar også et og annet strippeoppdrag i blant, og det er jo greit å være litt pyntet nedentil for de oppdragene der også boxeren kastes.

    SvarSlett
  5. Jeg fant ut at jeg er etter Kong Taafis von Feiten av Sjelland og
    hans hustru, Dronning Hertha Prump.

    De hadde en datter, som fikk en sønn da, og hans nevøs fetters kusines nabos barnebarn er jeg etterkommer av, da.

    Noe sånt.

    Men fordi jeg er en grynter, ville familien ikke ha noe med meg å gjøre, da.

    Og etter at jeg var i Gryntekompaniet, og etter at jeg vant Rimi Gryntårer fant jeg ut
    at jeg var etterkommer av Baron von Rumpenstanck av Gryntenburg da. Og hans
    hustru Turid von Neanderthalia Gryntenburg.

    Så jeg kommer fra en finere familie enn min uvenn Geir Arne da.

    Menn menn

    Mvh
    Erik von Rumpenstanck, Neanderthalbaron av nedre Bergeråsen og omegn.

    http://johncons-mirror.blogspot.no

    SvarSlett