onsdag 1. september 2010

7 x 2 = Masse sex

Det er seriøst 3 uker siden sist jeg pulte. Det VAR 3 uker.  Sengekompisen min og jeg overnatter litt til hverandre med puler ikke. Jeg får jo selvsagt suge han.Men får jeg noe i retur? Nei. Ingen ting. Jo, forresten,  proteiner. Men det telles jo ikke. Men heldigvis har jeg noen å sove med, men blir jo satan så kåt av å ligge med en mann og ikke få lov til noe!

Så da måtte jeg gjøre noe med det. Lørdagen. Røska ikke med meg det første og beste jeg fant. Jeg fant faktisk noen jeg "kjente". Det er en bekjent, nærmere bestemt en kompis av min bror. Enda en fin liten no-no. Dere vet hvordan jeg liker litt sånt.

Han var kjekk. Aldri visst at han har tenkt på meg sånn, men som han fortalte meg at dere gutter funker på en måte. Treffer dere/ser dere ei dame så er det 2 sekunder så har dere plassert henne i enten "pulbar" eller "ikke pulbar" kategorien. Jeg havna jo (såklart) i den første og han stod til tjeneste.

Overraskende nok, satte han i gang med å massere gpunktet mitt som faen. Han skulle få meg til å sprute han! Ikke visste han at jeg gjorde det, men tydeligvis har han litt erfaring med å få jenter til å gjøre det.. Han gjorde de rette grepene men var veldig hardehendt (nok engang, jeg liker det) men ble jo sår som bare pokker etterpå. Sprutet som faen også da. Verd å nevne. Totalt. Sprut liksom. Ikke bare en gang heller. Og etterpå da skulle han pule meg 7 ganger! Vondt/godt. Godt/vondt. Hele natta. Sov i hele to timer før han hadde satt alarm for å våkne for å pule meg igjen. Men da var jeg enda sår så da gjorde han seg bare ferdig.
Angrer for at jeg ikke utnyttet muligheten bedre. Skulle gjerne pult mer jeg.

Fun fact: Rett etter han hadde pult meg den morgenen, ble jeg henta av to kompiser da vi skulle avgårde på et arrangement. Han ene kompisen var da altså sengekompisen min.. rart å sitte der nypult og fullesjuk sammen med noen man pleier å sove med. Sa seff. ikke noe til han. Ikke at det gjør noe. Vi er jo ikke exclusive. Å i alle fall ikke nå når vi ikke har sex engang. wtf. (tror han er homo)

Lørdagsbesøket klarte å påstå at han har samme appetitten som meg. Nekter jeg å tro. Så allerede mandag spurte jeg om han var keen på reprise i løpet av uka. Mannfolk altså. Har det i kjefen men ikke i pikken.
Nei da, da var han travel og små syk så hadde ikke tid denne uken.. Wtf. Er du kåt har du uansett tid. Uansett form. Så der har han allerede svikta. Og jeg nekter å dro jeg var et dårlig ligg. Er vel heller det at han har problemer med å ha pult søstra til kompisen sin.
Håper han ombestemmer seg, for da kan det bli en heftig affære.

(Han var litt for fin og flink til at jeg skal klare å holde meg unna da......)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar