torsdag 30. september 2010

panserdrøm

Pulte over panseret på en bil i dag. Rått.
Låste døra til garasjen og ble bare dratt ned på kne, for å suge.Sugde vått og bestemt helt til jeg fant ut at dette gidder jeg ikke, jeg vil HA kuk. Så ble jeg bare kasta rundt og lagt over panseret. Pikken ble trøtt inn og pulte som faen.. Det var en quickie, and hey, thats cool with me. Var godt.

Synd fyren fikk noia etterpå.. Jeg var den andre dama han hadde pult i sitt liv... Og han skulle hjem til kjærringa si bare minutter etter vi var ferdig.

Ikke kult for han.
Jeg er bare glad jeg fikk meg.
Har gått rundt å frista han i ukesvis. Trodde bare ikke han skulle knekke. Men det gjorde han. Og nå synes jeg synd på han. Jeg vet jeg ikke burde friste og hisse så mye. Men dere mannfolk er så enkle!

5 kommentarer:

  1. Det går ikke an å sende deg meldinger på nakenprat Elina :)

    Cuteness har overskredet det maksimale antall personlige meldinger som kan lagres, og kan derfor ikke motta flere meldinger, før disse blir slettet

    SvarSlett
  2. Frk. har det travelt med å skrive her og lese og svare i nakenprat..., jobbe + ha et liv. hilsen Olav - ktgutn

    SvarSlett
  3. Er da ikke rart du synes menn er enkle. Du tilbyr jo en fortreffelig løsning. Å knulle deg uten å måtte tenke på konsekvensene eller ha kontakt med deg etterpå. Av og til vil man bare ha en "bruk og kast" løsning.

    SvarSlett
  4. Da var det plass i inboxen igjen! Travelt liv dette ja.
    @Alex: Synes det er viktig at det kommer fram at det er jeg som gjør "brukinga og kastinga"...
    Og løsning og løsning fru. Blom. Skulle jo helt hatt noen faste, er ikke særlig interessert i å kulle 100.000 forskjellige menn. Mersom å få meg 1.0000000 ligg.

    SvarSlett
  5. Hmmm Tilfredstiller man hverandres behov er det jo vinn-vinn. Men ikke alle behov tilfredstilles så lenge frk ikke får noen faste som hun ønsker. Vanskelige greier. Kan jeg skrive under på. Ktgutn

    SvarSlett