mandag 4. oktober 2010

I'll Break You

Min lille bøge sengevenn (nei, er ikke bitter i det hele tatt), han som fant ut at vi kunne sove i lag meg ikke pule... Ja sånn har vi holdt på.. uten sex i nesten 2 mnd.
MEN. Jeg knakk han! Som faen. Og det gjorde så godt!
Selve gleden av å klare å "overtale"  -mersom forføre han. Super digg. Saken blir jo ikke værre av at han har skrytet på seg verdens beste viljestyrke.

Tidliger den samme uken hadde jeg vært sugesyk.. Ikke pulesjuk, men sugesyk. Fikk jo sugd litt kuk den dagen, men ikke på langt nær nok til at jeg skulle være fornøyd. Og som jeg har sagt tidligere; Det er ikke alle pikker som er like god å suge. Min mening i allefall. Hans er i allefall meget kurrant.

Jeg var litt nølende først, for det skal sies at han var smålig beruset på dette tidspunktet, så jeg ville ikke gjøre noe som han ikke var med på.. Så når jeg begynte å klå på han og han ikke stoppet meg, måtte jeg spørre om det var greit, "ja" sa han.. og jeg begynte å stryke han utpå bokser'n... "Hva får jeg lov til?" spurte jeg med undertone. "Ikke spørr, du bestemmer" fikk jeg beskjed om. JIPPY.
Nå skulle jeg la han få kjenne hva det er han har gått glipp av i 7 uker.

Venta ikke på noe mer, da var hånda rett ned i bokseren og rundt staken som allerede var i full stå. Litt leking med ballene og litt pumping av skaftet før jeg gapte over og sugde som faen. Herlich. Jeg trodde seriøst han skulle dø av nytelse eller noe, for det så ut som han hadde det skremmende godt i allefall! Sånt liker vi.

Men våt og klar som jeg var skulle jeg ikke la han få gleden av å sprute kjæften min full av sæd og sovne etterpå. Jeg måtte jo få han til å knulle meg.  Så jeg spurte på nytt "Hva får jeg lov til...." Nok engang, samme svaret, "Gjør hva du vil". Da sa jeg " jeg må ha kuk", og satte meg opp han og glei kuken rett inn i søkkvåt mus. Har aldri likt meg helt på toppen jeg, men jeg rei han litt, så tok han litt strupetak på meg der jeg satt, og alt var bare fryd og gammen sånn som i gamle dager.

Så hvisket han meg i øret at han ville komme...., han sa det sånn ledende at jeg forstod at han ville vite hva jeg hadde lyst til at han skulle gjøre. Jeg ga han standard svaret mitt som er 'Hvor som helst'.
"Inni deg bakfra eller sug meg ferdig" sa han. Jeg ville uansett bli knulla bakfra så jeg valgte det. Bakfra er og forblir best altså. Nesten i allefall.

Halvveis i kjøret ombestemte han seg å ville bli sugd. Jeg skjønner han godt jeg. Med mine sugeteknikker så tror jeg at det hadde vært mitt valg også om jeg hadde vært kis.
Så jeg sugde han ferdig, tok ikke lange tida før han eksploderte i kjæften på meg, klarte ikke svelge alt unna heller. Ble litt søl. Pytt Pytt. Gikk ut på badet med "melkebart". Gliste til meg selv i speilet.
Det var en god kveld, en god kveld.

Det sure med det hele er at han virker veldig snurt fordi jeg klarte å knekke han.. Så nå har jeg blitt nektet overnatting. Sånn kan det gå. Jeg er farlig.

Fikk spørsmål fra en god kompis om hvordan jeg klarte å knekke han;
"Var det fordi han innså at han begynte å bli homo?"
"Neeeh, han var småfull og jeg var deilig som vanlig"

5 kommentarer:

  1. må ikke lese innleggende dine, når jeg sitter på lesesalen, merker jeg.
    får reisning å må snike meg ut, for at ingen skal merke det :-D
    jaja...

    men han er vel snurt fordi han trodde han hadde kontroll i forholdet. ingen liker å miste kontroll ;)

    SvarSlett
  2. med dine sugeteknikker. Skulle visst ha opplevd det.... :)

    SvarSlett
  3. Jeg setter stolhet i mine sugeevner :D

    SvarSlett
  4. forventningene skrus i været....

    SvarSlett