mandag 25. oktober 2010

Ride ride ranke

Jeg rei en mann til lykke.

Jeg vet ikke om jeg har nevnt det men jeg liker ikke ri. Jeg liker ikke sitte på toppen. Men det liker tydeligvis Mannen at jeg gjør. Jeg har ikke sittet så mye på toppen på åresvis tilsammen.

Men jeg får jo tydeligvis til ting. Men er ikke komfortabel. Før ville jeg ikke gjøre det da jeg visste at det innebar at jeg sprutet og laget dammer nå så inni granskauen.
Men nå var det jo "greit". Men fikk jeg det ikke til.

Noen ganger lurer jeg på om det føles ut som å pule ei bøtte med lunket vann å være med meg. Den har jeg fått hørt tidligere -det funker ikke med kondom for å si det sånn.

Mannen er enkelt. Jeg kan runke han. Lett. Og det gjør det litt lettere, for da vet jeg litt hvordan jeg skal ri også. Tempo samt posisjon på skaftet og frekvens på rytmen. Ja det er en liten vitenskap.

Nei, gi meg doggy du, så er jeg fornøyd.

1 kommentar:

  1. gir deg doggy anytime lille venn, at du blir veldig våt er jo helt turn on ;) smaker sikkert godt også ;-P
    må innom her å lese litt, digger deg vettu...

    Klemklem Abel69

    SvarSlett