mandag 18. oktober 2010

Holy cow!

Folkens!
Endelig går ting min vei! Jeg er... betatt.. kanskje forelsket?
Han fra hytteturen har gjort sitt inntog! Med storm.
Og den kuken. Halleluja, Den kuken.
Tjukk som faen, er jo trangt som få enda jeg er søkkvåt! Og bøyen er perfekt! Den treffer akkurat der den skal så det bare renner ut av fitta enkelte ganger.
Vi trenger litt trening i sex'n da, men jeg har ingen tvil om at det blir bra. Han er super flink med puppa mine, like før jeg kommer bare ved å sitte på kuken og bli bitt i nipplene.

Og han er ute etter noe seriøst også!
Men tilbake til sex'n. Mannen er herlig. Lekker. Sexy. Søt. Sjarmerende.
akk. Nå må jeg stikke ;)

3 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye da! Er glad for deg, vennen.

    SvarSlett
  2. Heia! Heia! Heia! Kjør på og hold oss oppdatert! ;) Hilsen JuiceWayn

    SvarSlett
  3. Hehe blir jo nesten misunnelig på fyren...

    SvarSlett