tirsdag 26. oktober 2010

Flere spørsmål

Fikk noen spørsmål inn sist også.

Q:Hva synes du om wetsex?
Jeg synes ikke tiss er særlig opphissende, det eneste som muuuligens kan fascinere meg er at alt blir vått og glatt og deilig. Men det sørger jeg jo for uansett.

Q:Hvorfor er du så fascinert av playrape? Hva med playrape der du er den aktive part?
Ut i fra psykolgiske aspekter er jo playrape sykt opphissende for meg da man kan si at jeg tenner på å bli brukt. Hardhendt sex, det og være et "leketøy" eller bare serve som en funksjon for noen. Bruk og Kast. Jeg kunne aldri vært den aktive parten, ikke i noe som skal være et playrape. Jeg kan kanskje finne på å forføre en død-drukken mann, men det regnes vel mer som overgrep, og tror ikke et er noen som klager i ettertid heller, hehe.

Q:Hva er det mest offentlige stedet du har hatt sex?
Ikke mye å skryte av. Inne på et rom på skolen, på en offentlig do.. Har fingra meg selv på et fly, mens jeg satt i setet... Tja.. Husker ikke mer i farten.

Q: Hvordan ser drømmemannen/drømmedama ut? (jeg veit du ikke er så kresen, men noen preferanser må du vel ha?)
Ikke kresen? Hvor har du det fra? Hehe. Nå regner jeg med du tenker utseende? eller utstyr? Jeg kan begynne å si det at jeg velger mine menn med omhu, så 'ikke kresen' betyr ikke det samme som 'tar hva som helst'. Jeg faller dog lett for personlighet og ikke utseende, spesielt når det er snakk om 'drømmemannen' som i følelser osv.
Jeg må jo si det at jeg tror jeg har truffet nesten blink på utseende denne gangen med den nye mannen. Både utseende og utstyr.
ang. damer. Godt puppestell. Litt former. Myke <3 . MmmmMmmm. Damekos.
 
Q:Hva foretrekker du av erotiske bilder, filmer og erotiske tekster?
Hmm. Er vel filmer, så bilder til slutt tekster....

Q:Ville du noen gang stilt opp på bilder eller filmer?
Ja og Ja. Har gjort begge dele flere ganger sååeh. Intet nytt der.

Q:Noken av oss gutene har jo lett for å raskt få ein ny ereksjon etter at det har gått for oss. (om vi får hjelp) hva mener du om å suge guten hard igjen rett etter at han har spruta?
Jeg suger jo gjerne når han spruter, så ser ikke noen forskjell på å fortsette om det hjelper på at den vil stå igjen. Pleier jo å sutte på en halvfeit en også, om han trenger litt motivasjon for å få den opp, men slapp kuk som er oppbrukt er ikke noe særlig.

2 kommentarer:

  1. Fortell oss litt mer om den gangen du onanerte ombord i ett fly da! Det er en pirrende tanke ;)

    SvarSlett
  2. Den historien har du her http://sexfjas.blogspot.com/2010/05/mile-high-club.html

    SvarSlett