mandag 25. oktober 2010

Pulè

Pule pule pule.. All nite looong. All nite!

Ja, jeg er ikke misfornøyd for å si det sånn. 2 runder om dagen ca, holder egentlig fint i begynnelsen. Kaniner blir vi senere håper jeg.

to ting;
Han er ikke dominant. Ikke en plass. Og han sa han kom til å bruke laaang tid på å bli trygg nok på meg for å kunne være hardhent. Er jo litt søtt at han er så omtenksom. Og jeg har forsåvidt tid jeg. Kan lære han opp da vettu. Han likte jo heller at jeg var den som tok styringa i senga. Og det er ikke noe problem det heller, bortsett fra at jeg liker å bli dominert selv. Men. Jeg trenger da trening på flere ting.

Og.
Jeg kommer nesten ikke! Faen. Jo da, jeg kommer. Men ikke lagt på nær så mye jeg vil/kan/ønsker... Tenkte jeg skulle vente litt før jeg begynte med veiledning, men hva mener dere? Er det flaut å få tips i senga? Så vidt jeg har skjønt det liker menn å vite hva som vil gjøre det best for damen, så de er veldig tilbøyelige for veiledning. Men min mann sier han ikke pleier selv å gi tilbakemeldinger da han synes det virker feil å "klage", så da mener han det sikkert andre veien også?

5 kommentarer:

  1. Jeg mener det er bare positivt å få tilbakemelding så lenge den kommer som en type tilbakemelding/samarbeid i det man driver med. Vi menn kan jo fort føle at vi ikke duger i det hele tatt om vi får kritikk/bedømmelse, men det er ikke negativt dersom det er en man er glad i og gjerne vil ha god sex med. Da er det bare en veldig positiv boost i det som skjer.

    Du kan jo starte med å hjelpe deg selv på veien så han blir mer komfortabel med at det finnes flere ting som kan gjøres enn det han allerede gjør? Uten at det trenger å føles som en type misnøye overfor han, men mer som som en utvidelse av det man allerede har?

    SvarSlett
  2. Gi tilbakemelding...
    Om alle menn er som meg, tenner vi på at jenta har det bra. og tennner ekstra om hun sier hva hun vil ha slik at vi kan gjøre akkurat det....

    SvarSlett
  3. Det har jeg også hørt. At menn liker tilbakemelding. Men. Jeg har aldri trengt å gi noen egentlig... Ikke som jeg har registrert. (er litt i min egen verden mellom orgasmerusen)
    Jeg er vel kanskje litt for "flink" i senga, da jeg veit nøyaktig hva jeg trenger, men har ikke lyst å kommandere han rundt, og bjeffe ordrer hit og dit heller :/

    SvarSlett
  4. Det er jo greit med kommunikasjon i senga også. Men muligens individuelt, og hvor godt man kjenner hverandre?, hva man trenger å si? Ansikt, øyne, reasjoner kan si mer enn 100ord? Greit å snakke litt mere sammen kanskje med første gangen med en person. Kjemi.
    Kos deg frøken. KtGutn.

    Regner med det blir stillere fra deg enn hva det var. Tross alt en litt annerledes situasjon for deg nå. Men bare skriv.
    Kos

    SvarSlett
  5. Jenter er så forskjellige, mens hos gutter er det vel stort sett ikke mer enn å gni litt på den magiske "lampa" som skal til :p

    Så ikke vær redd for å gi instruksjoner ! vi vil jo alle sammen være superelskere, vil vi ikke ?

    SvarSlett