torsdag 7. oktober 2010

Alt du lurer på men ikke har turt å spørre om.

Tid for Q and A! Jeg får en del spørsmål, så tenke jeg skulle bare svare på et par. Send gjerne flere da, så kan jeg samle opp, denne gangen har jeg bare tatt noen få.

Q:Hva er den tidligste seksuelle episoden du kan komme på?
A: Ja jøss. Ble fingra så jeg mista jomfrudommen husker jeg, av en kompis av x'n...Var vel ca 15år da... Han tok forsåvidt jomfrudommen på ei god venninne av meg også.  Ellers var det vel et par stykker på bygdefest som klarte å putte nå hender ned skjørtet mitt, før jeg egentlig var klar over hva de dreiv med.
Hadde ikke sex før jeg var 16, og da med en kjæreste jeg var med i 9mnd. Selv begynt jeg når jeg var rundt 14 tror jeg. Men fikk aldri noen orgasmer, så det var mest for moroskyld, se hvor mye rart jeg klarte å finne for å putte i musa.

Q: Når smakte du sæd for første gang?
A: Var vel 16år da også. Jeg gjorde alt når jeg var 16 jeg. Tror ikke jeg har prøvd noe nytt siden da. Hehe. Begynte ikke bli fast svelger før nå siste året og litt ca. Har ikke vært noe særlig interessert i å gi blowjobs før jeg fant ut at det var kuken det faktisk stod på. Den første gangen fikk også kjæresten til å smake på det. Har hørt at alle menn har smakt sæd. Sin egen eller andres. Men ikke mange tørr å innrømme det.

Q: Din mørkeste fantasi?
A: Åh, den er ikke vanskelig. Playrape, eller så nært rape du kan få det. Helst bare la døra stå ulåst og avtale med en at han skaffer 3-5 menn til, komme inn på soverommet mitt, binde meg fast, og have their way with me. Gjerne maskerte. (Nå ble jeg våt)

Q: Dårlig sex resten av livet eller ingen sex resten av livet?

A: Den er enkel! Dårlig sex resten av livet. Hallo. For å sitere Jan Vardøen, "Pizza er som sex. Uansett hvor dårlig den er, er det alltid litt godt"

Q: Bukkake eller internal med 10 menn på rad?
A: Either way; I'm In! - men ville sikker ha foretrukket en Bukkakè.

Q: Hva er det våteste du har vært ute blant folk?
A: Kan ikke komme med noe heftig svar på denne. Har vært våt nok til å lage dugg, og flekker på stoler/sofaen, eller bare rett igjennom buksa. Er ikke uvanlig med tanke på at jeg blir søkkvåt bare jeg har en kuk i nærheten.


Også for standard spørsmål delux, noe som jeg forsåvidt er lei av å svare på:
Q: Hva er det mest dirty/kinky'e du gjort?
A: Ja det kommer helt ann på hva "din" mening om dirty/kinky er. For noen er analsex helt ekstremt. For andre; dagsorden. Jeg har gjort det meste, tror det som topper kaka er 4kant med 3 menn der han ene var over 40. Har også hatt trekant(sandwich) med to brødre. Drøyt det også. Og ja, fisting.

5 kommentarer:

  1. Hærlig blog du har!
    Kommer innom av og til for å lese siste nytt, å fantasere litt. Hadde jo vært gøy med litt bilder?

    SvarSlett
  2. Hadde vært gøy det vettu :) Np.no ;)

    SvarSlett
  3. nytt spørsmål:
    Noken av oss gutene har jo lett for å raskt få ein ny ereksjon etter at det har gått for oss. (om vi får hjelp)

    hva mener du om å suge guten hard igjen rett etter at han har spruta?

    SvarSlett
  4. Takk til frk som bruker så mye tid på dette. "Bretter ut" livet sitt sånn. "Noe nytt?" tenker jeg og klikker meg innpå. Uff. Kan spørre meg selv om mitt eget liv. Som sitter og leser om hva andre gjør. Men er jo litt pirrende også. Detaljene. Lysten selv også... Ktg.

    SvarSlett
  5. Ok, da lurer jeg på følgende:
    Hva synes du om wetsex?
    Hvorfor er du så fascinert av playrape? Hva med playrape der du er den aktive part?
    Hva er det mest offentlige stedet du har hatt sex?
    Hvordan ser drømmemannen/drømmedama ut (jeg veit du ikke er så kresen, men noen preferanser må du vel ha? :)
    Hva foretrekker du av erotiske bilder, filmer og erotiske tekster?
    Ville du noen gang stilt opp på bilder eller filmer?

    Sånn, det var det. :P

    SvarSlett