fredag 22. oktober 2010

The new man

Hjeeeelp.. Jeg blir mishandlet.
Hehe. Nei da. Men det har blitt litt lite sex, og han tørr nesten ikke kose med meg i frykt for å gjøre meg kåt. Jeg sier jo at det går bra, men kjenner jeg med engang vi ligger i senga f.eks, at jeg begynner og gnikke meg opp i mot han. Jeg klarer ikke ligge i ro, og jeg kan ikke noe for det! I morrest så tok jeg tak i kuken hans og begynte å runke han uten at det var meningen engang. Han var naken, morrabrød. Kuk i sikte sier jeg bare, da går det nesten på automat.

Det er en grunn til at vi ikke har sex.. Men den grunnen er snart ikke gyldig lengre. Jeg sa at han måtte bare vente. Dette var meg på medium nivå. Jeg kom til å sliiiiiite han ut sa jeg. Han svarte da med at han måtte vel kanskje binde meg fast da?
Jeg gliste bare.

2 kommentarer:

  1. hardt å være mann da....med deg konstant våt og kåt. Hardt å være deg også...

    SvarSlett