mandag 11. oktober 2010

The difference...

Jeg blir stadig vekk overrasket over hvor annerledes de fleste damer tenker å sex iforhold til meg! Jentetur på byen i går, og tema gikk jo fort over i kuk. Det er ikke uvanlig. Ene venninna mi er super gira på kuk, hun har venta i seks måneder for å dra med seg "den rette" fra byen. Har du hørt. Hun vil bare pule. Men det var jo så sykt lite attraktive mannfolk mente hun. Jeg bare WHAT. Hun er super kresen. Jeg sa jo som så at kuk er kuk, når lyset er av er alle menn, menn. Er du sulten etter 6mnd faste er det jo bare å kjøre på. Kresen kan man være senere.

Jeg blir seriøst blaut igjennom buksa bare noen klyper meg litt i nipplen. Jeg er så klar for å bli rundpult.no

8 kommentarer:

  1. Sikkert mange som kommer bort til deg på byen tenker jeg? Noen som har kjent deg igjen herfra? Får vel mange tilbud.

    SvarSlett
  2. Skulle ønske jeg traff deg på byen i Stavanger en kveld du var "sulten" :p

    SvarSlett
  3. Kom en snartur til Tromsø så skal du få kuk skal du se!

    SvarSlett
  4. Lenge siden jeg har både lest og kommentert bloggen din nå. travelt opptatt i det siste og har glemt ut passordet mitt og hele pakka... tihi.
    uansett... kresen kan man være etterpå? tja... vet ikke jeg. synes det er helt ok å skulle være kresen. men det er kanskje teit å være superkåt, men vente i evigheter, da. det er vel en fin ballansegang det der... :-D

    SvarSlett
  5. Det kan vel gå ufrivillig lenge av og til? Den perfekte balansen? Hvor er den? Neppe menneskelig å holde den? Blir man kåt, blir man kåt. Av og til Superkåt. Jeg synes det av og til det blir enda bedre etter å ha holdt meg en stund. Ktg.

    SvarSlett
  6. Bra sakt, hvis man skal vente på at den fineste jenta eller gutten da skal dukke opp, går man ofte hjem aleine, og når de dukker opp skal man være bra på topp for at de skal velge akkurat deg! Har litt erfaringer med dette, og har finni ut at de aller fineste jentene (der jeg har erfaring da) er nesten umulig å få slått kloa i på byen, de har som regel type fra før. Og etter å ha vert sammen med både dansere og fotomodell, så er min erfaring at ei helt vanlig søt go`jente er mer oppnålig og ofte også mye mere koselig og våkne opp med. Uten at jeg er verdensmester eller noe da.
    og er det bare sex og one night, så er det jo samme F! da er det bare å gå for gull!
    Forresten digger jeg bloggen din, tror det hadde vert gull å endt opp sammen med deg på byen, klemklem fra Abel69 på nakenprat

    SvarSlett
  7. jeg for min del tenkte ikke på det at jeg skal finne den fineste dama.Og i senere tid, har jeg lagt mer og mer fokus på kjemi. 2 personligheter skal utfylle hverandre. Og da hjelper det ikke om jeg finner verdens fineste dame om kjemien ikke er til stede. Eller om man er på forskjellige planeter mentalt. Osv. må kommunisere under sexen også tross alt. Forstå hverandre.
    Å komme i kontakt med frk Addikt er noe av det mere spennende jeg har tenkt på i det siste i alle fall. Hvordan er det å treffe irl i forhold til å lese og se for seg. Ktg.

    SvarSlett
  8. Jøss. Jeg synes det er kjempegøy at dere kommenterer og diskuterer dette! :D Jeg mener som en av dere enhver, man kan ikke vente i evigheter, og er man superkåt er det vel like gjerne å bli ferdig med det så man ikke framstår som desperat.
    Men jeg tar ikke hvem som helst på byen heller, blir helst bekjente eller noen jeg har avtalt med på forhånd :)

    SvarSlett