onsdag 22. september 2010

Hytta

Jeg får prøve igjen. Ble litt distrahert sist kan man si. Mer om det senere. Hytta først.

Jeg var som sagt på hyttetur med en del nye folk. Jeg trodde alle var opptatt der jeg, så jeg hadde ikke akkurat forventa å prøve å sjarmere noen. (Mangel på mojo osv.) Men jo da! Den kjekkasen.. Singel. Og interessert visst nok!

Fredagen sov vi på samme rom, men ikke i samme seng. Jeg var rett å slett for feig og trøtt til å bli med på noe mer enn soving, selv om jeg lett kunne takket ja til det som ble hintet om. Men vi snakket om at neste natt hadde han noen "ideer" eller "planer" for sove anordningen sa han. Skjønte jo fort hva det var snakk om.

Kvelden etter da, etter vi hadde vært ute, kom vi sist fram til hytta. Og da hadde noen der vært veldig kreative og "hjulpet" oss, ved å anrette de to enkle sengene til dobbelseng for oss! Jeg var så sikker på at han hadde bedt kompisen sin gjøre det, men viste seg at de som gjorde det, gjorde det helt uoppfordret! Flere som hadde merket kjemien!

Da vi skulle legge oss husker jeg ærlig talt ikke hva som skjedde. Full og trøtt. La oss halvnakne begge to. Tett sammen. Men ble bare kos.
Men ut på morran. Da ble det action.
Jeg elsker å ligge i skje. Jeg simpelthen elsker det. Ligge der, kjenne en stiv pikk bak meg og hendene hans har også fri vei til puppene mine. Fantastisk. Så jeg tok av meg BH'n. Trenger ikke mer hinting enn det?
Så begynte vi å fjase. God gammeldags fjasing. Jeg lå og vridde meg, gnikket, og ba rett å slett om å bli pult med kroppspråk. Jeg kjente han ble stivere og hardere, og når han viste meg telte i bokser'n må jeg si jeg gliste, for det var et pent syn. Han tok på meg, over alt...bortsett fra musa, og jeg vridde meg og pustet tungt. Prøvde å leke litt vanskelig, ved å flytte meg vekk fra han å si "slutt". Gang på gang hissa han meg. Han ville ned i trusa på meg, og jeg stoppa han vær gang. Prøvde å spille uskyldig nok engang, sa at nedi i trusa kommer han ikke første natta (gangen). Tilslutt ga han faen! Han satte seg over meg og lurte to fingrer inn i musa på meg. Var ikke vanskelig for han å skjønne at han hadde truffet spiker'n, for jeg var i ekstase etter så mye terging. Jeg sa enda "slutt".. Han bare lo av meg.. Ser du har lyst , sier han. Og han hadde rett.
Flink som han var fingra han meg og lekte med puppene mine, smakte litt på de og gliste til meg. Jeg var rett å slett bare bekymret! Jeg ville seriøst pule, men jeg tenke at jeg kanskje hadde mer sjanse på han om jeg lot han jobbe litt for saken.
Men før jeg fikk tenkt så mye sa han, nå har han like vel vært i trusa på meg, så kunne han stappe pikken inn å.. Ble jo som å bli fingret, bare med noe større. Mente han..
Jeg sa nei og begynte og gjøre litt motstand. Takk og lov for at det finnes menn som han. For han leste sitasjonen rett.. Jeg hadde lyst, men jeg bare skapte meg. Så han dytta den inn. Jeg ble så glad.
Og begge to bare kvein av nytelse. Han kommenterte etter bare par sekunder at "jeg kommer til å komme med engang". Dette var før han gjorde noe som helst, han hadde ikke jokka en gang, engang!
Men vi var litt bekymret for å bli hørt, kl. var 11.30 om morgenen og folk var våkne. Så når det ble litt bevegelse så dunket det i både seng og vegg. Å jeg var så klisse våt at for å få nokk friksjon måtte det mer enn vugging til.

Så ble faktisk ikke noe mer puling enn det. Jeg laget jo en fin liten dam på lakenet, noe som han flirte godt av i ettertid. Tror faktisk han er en av de som ikke liker at kvinnfolket er vått. For vått. Pga. mindre følsomhet.

Typisk det da. Men jeg tror jeg er litt betatt... Mannen er jo vakker. Håper jeg får fortsette på det vi begynte på. Og da skal jeg vise han.

Jeg prøvde å ikke framstå som en gris. Vi hadde en samtale som tangerte innom suging. Han mente det at ei kjærring som ikke var villig til å suge var umoden og ikke noe å samle på. Jeg bare "jaha, du mener det ja".
Inni meg sa jeg " JEG ELSKER Å SUUUUUGE SUGE SUG SUG, JEG VIL SUGE DEG"....

Vi får se hva som skjer med han framover.

2 kommentarer:

  1. Du har virkelig vært en frekk liten tøs i helga du!

    Knulling blir ekstra gøy når man pirrer litt på forhånd :-D

    Blir spennende og høre resten, og hva som skjedde med kollegaen av broren din ;-)

    SvarSlett
  2. Skulle gitt mye for å havna med han i senga igjen ja... Skal si jeg tenker en del på han for tiden.. Hehe.. Han fra hytteturen altså.

    SvarSlett