onsdag 15. september 2010

No means Yes (duh!)

Fikk en hyggelig PM på nakenprat i stad. Han sa noe som jeg følte jeg må ta innover meg.
Hadde egentlig ikke tenkt å skrive noe innlegg i kveld, fordi det ble litt seint for meg.
Men akk. Jeg må bare få dette ut.

Han sa, at det var bra jeg erkjente at det som er no-no føles meget yes-yes ut.
Og det er det ingen tvil om.

Som jeg nevnte tidligere føler jeg litt mojo er vekke. Det er 2 uker siden jeg hadde sex og ting er bare litt grått og kjipt. MEN

MEN!
Jeg får besøk! Fra gammelbyen. Av en kompis. som jeg har skrevet om før. Han som holder tittelen for "Årets beste knull 2010"...  Så. Det er soleklart mulighet for meg, bare jeg er i form til det. Noe jeg sikkert fort blir i den rette settingen. (Dere som kjenner meg vet at det ikke har mye å si, rette settingen er stort sett alltid/hele tiden)

Good Fuck to you all. And Good Nite.
*Går å leter fram et leketøy for natten*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar