søndag 26. september 2010

Distraksjonen

For et innlegg og to tilbake, ble jeg jo avbrutt fordi jeg plutselig skulle få besøk! Klokken var jo over ti på kvelden, og jeg var mildt sagt sliten. Så begynner vedkommende å mase på meg. Har ikke hørt noe spesielt fra han på to uker.. Dette var da altså kollegaen/en ansatt av min bror. Skeiv om han i dette innlegget.
Jo plutselig var han så klar. Jeg skapte meg voldsomt, for jeg hadde ikke lyst. Var alt for trøtt på en tirsdag for noe sånt tull. -Men jeg er ikke vanskelig å overtale, når han ytret setningene "Vi bare knuller som faen i en time, så skal du få lov til å sove etterpå, blir bra det" så sa jeg "GREIT, kom da"

Da begynte jeg å friiike litt ut. Jeg så jo ikke ut. Hadde jo ikke hatt sex på noen.. tja.. ok så var det ikke så lenge siden jeg hadde fått kuk, men pulings var det jo lenger siden. Hoppa i dusjen og måtte jo gjøre fitta presentabel.

Så når han først dukka opp så var det litt kunstig for min del. Tom preik i ca 10 minutter, før jeg bare måtte si... "Vi skal ikke gå å "legge" oss da?" Orka ikke mer snikk snakk, fram med pikken, var vel egentlig det jeg mente. Hoppa til sengs og... det var fortsatt pinlig. Herregud, jeg pleier ikke å la meg påvirke av sånt. Men det hele var rart. Og jeg preika. Jeg prøvde sikkert å gjøre ting mer naturlig, men jeg burde egentlig bare holde kjæft og stønne når jeg er i senga. Under selve pulinga klarer ikke snakke mye like vel. Da blir 2+2 = 5 i mitt hode.

Sist gang vi pulte var han en liten duracell og jeg ble utslitt. Denne gang. Not so good. Ble faktisk skuffa. Så skuffa at jeg er ikke ivrig på å prøve igjen.
Jeg klarer ikke sette fingeren på hva det var som ikke gjorde det så bra. Men det var flere faktorer. Bla, kjemien som ikke stemte, og at det ikke var så naturlig som sist. Også det at han ble fort "sliten" (ikke at det er arbeid å pule meg, hehe) Nei det hele var heller magert.

Fikk en orgasme eller to da.. I det minste. Han pulte så han kom inni meg også. Så han må ha vært fornøyd.
Første han skulle til å gjøre var å fingre meg på Gpunkte så jeg skulle sprute, men fikk streng beskjed om at da ble jeg bare øm og sår til selve pulinga at det kunne han glemme.. (Jeg tror jeg har blitt vanskelig på mine eldre dager..hehe)
Så kjørte han på litt forrfra, beina opp i være, litt bakfra og litt stående.. litt diverse. Bakfra var jo en av de bedre stillingene men kom ikke før han peiste pikken inn etter en kortere pause.. Han dro den sakte ut, venta litt.. og jeg kjente jeg bare lå å venta på det. Så når han kjørte den inn, hardt og brutalt, så var det ikke mange jokk som skulle til før jeg fikk den etterlengta orgasmen min.

Så noe klarte han jo.. Men. Close but No Sigar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar