mandag 6. september 2010

Taktikk

Jeg kunne fått hvilken som helst mann til å pule meg
jeg ville har ha presset kroppen min i mot han, toppløs.
Stønne og hvisket i øret om at han måtte knulle meg
for alt i verden, jeg trenger å kjenne en kuk inni meg
ville ha lokket og smigret.
Til han bare ikke kunne motstå meg
dyttet han ned i senga. skrevet over han
pustet i nakken, og tigget om å bli pult
har han enda vært vanskelig har jeg bestemt puttet hånda nedi buksa hans
funnet fram staken
runket han sakte, og sagt med min søteste stemme at jeg vil suge, suge den steinhaerde pikken hans
og har jeg først fått lov til det, skulle jeg bare så tredd meg ned på den når han er uoppmerksom i det øyeblikke han hengir seg til mine fantastiske suge evner
Trødd meg ned på å stønne høyt. For da er jeg i mål. Resten kommer han villig til å stille opp på
Mannfolk er så enkel.

3 kommentarer:

  1. Ja vi er enkle og lettlurte.
    Hørtes deilig ut det der....
    Tipper du er en god kuksugerske...

    SvarSlett
  2. Dronninga av blowjobs jeg. Og jeg tuller ikke. er på topp 3 lista til samtlige menn.

    SvarSlett
  3. Skulle likt å prøvd blowjoben din en dag ;-) Hvis den er så go som du sier :-P

    SvarSlett