søndag 12. september 2010

Utelivet..

Var som sagt ute en tur på fredag. Tenkte det var bænkers at noen skulle bli med meg hjem. Satsa på det.
Først skulle jeg på vors hos hu ene dama som jeg liker. Hun er så koslig. Og av alle ting drar jeg med meg en bekjent av en kompis med meg. Han ender opp med å kle seg ut. Jeg hiver på meg et par slengbukser som sitter som et skudd og får den fine rumpa i de buksene, excellent choice. Og denne ene kvelden var det lov, da det var 90-tallsfest der vi skulle ende opp.

Hadde ikke helt dreisen på hu dama, får nok flere sjanser da vi fant tonen sånn rent venninnemessig sett.
Kompisen min kom ut av skapet som bifil, så vi endte opp med å dra på det ene utstedet i byen som er for "sånt".
Alt i alt en bra kveld, men er ikke akkurat rart jeg dro hjem alene. Sukk.
Føler jeg har mistet litt mojo.. Tror jeg må gjøre noe fort. Før det blir verre. Sukk.

2 kommentarer:

  1. Men du har da vel manga tilbud du? Skulle vel la seg løse enkelt det :-) Jeg er en av de mange hundre som har sendt deg meld på nakenp. :-)

    SvarSlett
  2. Honest to god, så er det en soleklar fordel for meg at jeg klarer å dra noe i land basert på utseende og sjarm (les:taktikk) og IKKE fordi jeg er overkåt og alle dere(på np) veit det.

    Its funny 'cus its true :)

    SvarSlett