tirsdag 13. juli 2010

Leketøy

Kjapp oppdatering:
Leketøy er i musa "as we speak".
Jeg var hos sengekompisen min i dag, vi skrur en del bil sammen, så vi har felles interesser også. Senere på kvelden ble det som vanlig teasing, teasing og atter teasing. Etter han hadde spanka meg litt, tatt litt strupetak, smacka meg i tryne med pikken, og vært så snill og gi meg en finger og to såvidt innforbi, ble jeg rett å slett... tja. Rabbiat? Dette var andre dagen på rad, så jeg måtte rett å slett låse meg inne på badet og "gjøre meg ferdig". Ikke at jeg kom. Det klarer jeg som sagt ikke. Men jeg måtte bare fylles, får sånn vakum følelse i fitta, får helt ondt! Så i dag hadde jeg med meg leketøyet for å se om det kunne gi noe lindring. Det er gøy, men må hoppe å sprette litt for å kjenne vibrering. Putta de inne når jeg tro fra han, på kjøreturen hjem var det noe interessant over fartshumpene, og nå sitter jeg her, klar til å finne fram "Mr.Pinky"...

Men vet ikke om jeg orker fordi jeg i seng tidlig. Jeg skal til legen i morgen og sjekke at jeg er clean. Viktig viktig. Etter dèt er sjekket, så spørs det om sengekompisen min ikke bare bestemmer seg for å voldta meg.

1 kommentar:

  1. Hmmmmm deilig å høre!!!
    Ja han sengekompisen din er heldig!!!

    Klem fra Finansdude

    SvarSlett