fredag 21. mai 2010

It going to be a crazy trip!

Og en ting jeg glemte forleden.
Jeg skal på sommerferie. Til Asia! Sammen med to gutter! Single gutter.
Han ene har jeg faktisk vært så vidt involvert med tidligere. Hadde en kraftig forelskelse når jeg møtte han i 2005. Men han var bare interessert i vennskap. Også hadde vi en vill sommer der vi festet og ble bedre kjent.
Også møtte jeg en venn av han som jeg da hadde en heftig affære med. Så fra ene kompisen til den andre.
Og tilbake igjen. En 2 år senere (uten særlig kontakt det siste året) ble det nashspill hos han. Og da endte vi opp i senga. Han hadde lagt seg før jeg sneik meg inn på hans soverom, og han var nok døddrukken stakkar, for værre sex har jeg aldri vært med på.

Får håpe Asia forandrer på det, for jeg har planer om mye sex.... med han ofc. Ikke noen asiatere for meg ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar