tirsdag 18. mai 2010

Sextørke

Hvordan ha så mye sex som mulig med så få som mulig? uten å bli følelsesmessig tilknyttet?
Om noen har et godt svar.. Kom med det. Jeg ønsker meg jo en fast partner, men det som er litt trist, er at jeg VET at det blir tull med følelser og ulike komplikasjoner.

Nå som jeg bor hjemme med gamlingene er det enkelt heller å bare gå på impulser.


Nå er det lenge siden sist. Heldigvis har man dusj. Alt av sexleketøy og utstyr er pakket vekk, og jeg venter nok med å dra det fram til jeg har kommet meg inn i leiligheten min 1.juli!
Da får jeg i iallefall privacy nok til å kunne få meg en heisatur med noen om suget blir for stort (noe det allerede er :(

Ble mye klaging på meg fortida, beklager!

3 kommentarer:

  1. Synes absolutt du skal flytte til Trondheim, får vondt inni meg når jeg hører du sitter der så jævla kåt og jeg sitter her og er like kåt!
    Jeg holder til 10mil utenfor trondheim da:)
    Heter Raider på nakenprat så bare og søke meg opp der er du nyssgjerrig;)
    Hilsen Erik;)

    SvarSlett
  2. Skal sjekke deg ut, for du er in luck, er i Trondheim =)

    SvarSlett
  3. Ahh, flaks gitt!;)
    Her er profilen min på NP: http://www.nakenprat.com/member.php?u=18968

    Har stort sett akkurat samme sinnstilling som deg, alt skal prøves, så lenge det er med en kvinne;)
    Elsker sex utenfor senga, liker og få en finger i analen, og tanken på og betale deg tenner meg også utrolig mye!;)
    Har faktisk tenkt på og kjøpe meg hore, ikke pga jeg trenger det, men tanken tenner så utrolig;)
    Så kunne vi jo tatt en spasertur om kondomeriet og kjøpt oss noe spennende får og så gå et annet sted og teste ut;)

    Håper på og høre fra deg!:)

    Erik

    SvarSlett