søndag 30. mai 2010

Opptur!

Fikk meg en kjappis her forleden også. Lovte bort en Bj til en kompis (for free), og heldigvis ble litt på meg også. Endelig begynner jeg å kunne tenk normalt igjen. Men singel livet er snilt med meg altså, føler jeg har så mange tilbud. Det er gøy. Crash'et hos en kompis forleden natt, var ikke så spinnkåt heldigvis (hadde jo fått meg av en annen en før den dagen) men han tok flittig på seg jobben med å fingre meg, noe jeg satte pris på selvfølgelig!

Jeg er på jakt etter ny bil, og traff på en bilselger som tok meg som kunde veldig seriøst, det var ikke mangel på flørting i allefall... Og det var overtydelig. Til og med eksen min var med, og han ble totalt oversett. Så nå får jeg nok en telefon på mandag.. Skal visst være ang en bil jeg er interessert i, men regner meg jeg skal klare å få presset en date ut av den samtalen også, kanskje jeg får ordnet meg noe avslag på bilen. Mannen var jo lekker! (Avslag på bilen + sex/bj = Win Win)

Forresten er dere mannfolk vanskeligere enn jeg trodde. Prøvde meg via sms/facebook med en form for "bootycall". Var kort å greit en samtale der jeg spurte. "Hei. Hva skjer?". og følgte videre opp med at jeg bare var i byen for en kort periode og så med spørsmålet "Vil du treffes?"... Ble resultatløst dessverre. Men la med det samme inn aksjer på en kjekkas i Trondheim, som jeg traff blink på, så da blir jeg å renne over han når jeg kommer meg hjem igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar