tirsdag 1. juni 2010

My hard is yours!

Nå er det sånn at jeg må ligge alene de neste... ugh. 14dagene. Jeg haaaater det. Ikke nok med at gjestesengen hjemme hos eksen (ja jeg bor med eksen, ikke bra!) er dritvond, jeg er ensom og kåt også.

Jeg vet ikke helt om den sex-weekenden som ble planlagt kommer til å bli gjennomført. Det gjør meg mega depp fordi akkurat nå kunne jeg bare tenkt meg å hatt noen faste å legge meg sammen med om nettene som jeg kunne pult både morgen og kveld.

Eksen prøvde jo seg selvsagt også. Men jeg vil ikke gå der -Hell no!
Uansett hvor kåt og ustrylig jeg er, hopper jeg heller på hva som helst annet enn han. Jeg går ikke tilbake på ekser. Ikke når jeg får kav av å bare se på de.

Var på nakenprat chatten i dag. Prøvde å finne meg en sengepartner, er sykt ensom i dag. Resultatløst. Jeg tenner på eldre menn ja (opp til 39, its the magic nummber), men er ikke det som frister mest når chat på chat dukker opp med mann 35, mann 33...

Følte meg litt teit når jeg skreiv dette nå.. Jeg er interessert i menn på den alderen. Spesielt om de vil bruke meg. Men var visst ikke i den stemningen i kveld...

Jeg vil dele seng... med deg?

3 kommentarer:

  1. Lasselus - fra Nakenprat1. juni 2010 kl. 19:34

    Hei. Synd å høre at weekenden din kanskje ikke blir noe av. Alltid drit når noe en har gleda seg til ikke skjer... Chatten på NP har en tendens til å florere av gutter/menn som kun er ute etter å se musa på jentene og ikke bli kjent med noen så det kan ta litt tid dersom du satser på det. Da er det nesten bedre å bare legge inn en kontaktannonse ;) Lykke til med jakten på fast knullevenn! Dersom jeg ikke tar heelt feil så tror jeg ikke du skal vente så alt for lenge :)

    SvarSlett
  2. Takk for den Lasselus :)

    Jeg er hypp på et nypp når jeg er i gammelbyen, og da må ting skje litt raskt. Og det er det værre med.

    Men kommer nok ganske snart til å legge ut en kontaktannonse for en DOM bla.
    Så får vi se hva jeg får av tilbud.

    SvarSlett
  3. Jeg tenker slik, Hvit han er 55 nå så er jeg 30 å han er 65, å da starter jeg livet omtrent med en fot I pensjonist tilværelsen, å tanken gjør meg deppa. Men ikke feil å starte på solkysten liksom hehe.

    Men man kan bli forvirret i jungelen av forespørsler på forskjelige steder når det som gjelder alder å slik, ofte føler man seg lurt på nett fsk når man kommer inn her ser det ut som at d-a siden appelerer til unge. Når man ser en ung flott dame på forsiden, men realiteten er det bare gamle men, å alfor unge damer. de burde heller hatt bilde av en gamling å en ung dame etter min mening

    SvarSlett