fredag 4. juni 2010

Napp!

Ja nå skal dere høre, jeg fikk napp! På nakenprat chatten av alle ting.
Jeg hadde jo halvveis gitt opp det opplegget, belaget meg på at neste gang jeg skulle ha sex var på et fly 10.000 fot overbakken på vei til Asia. (Oh yes, det er avtalt med følget)

Men. Traff en på chatten, han sa han var 22år, bodde ca 10min unna meg. Vi utvekslet msn-adresser, og så noen bilder, før vi fant ut at what-the-heck, vi kjører på. Eneste "problemet" var at vi ikke hadde noen plass å være. Jeg bor med min eks, og jeg unner han virkelig ikke det å høre meg "get funky" i sitt eget hus. Og han bodde med en kompis som skulle ha damebesøk selv. Så da ble det bilen da!

FuNk-Eh! Han plukka meg opp, så kjørte vi ca 5 min til en litt avsides plass, rakk ikke snakke så mye før vi var der vi skulle være. Så da var det bare å hoppe bak i baksetet og ta av seg det man hadde på seg av klær da. Han hadde en fin flott pikk, glatt og passe stor. Han var latino, noe som jeg aldri har vært med før. Likte det jeg så. Ble heftig fingring til å begynne med, needless to say at jeg var søkkvåt fra før av. Var ikke lenge før det ble penetrering (stilig ord, sant?) og bånn gass.

Vet ikke om dette kan kalles ONS, men i såfall så er det en av de aller beste jeg har vært med på. Kjemien stemte, sexen var bra, etterpå preika vi litt, hadde mye samme syn på ting (forhold, gutter/jenter, sex).

Så bra sex med noen man nettopp har møtt er ikke normen. Så jeg var meget fornøyd.

Fikk meg 2 økter, 3 orgasmer. Ble nok så våt til slutt at jeg lurte på om jeg skulle informere vedkommende at jeg spruter.. Men lot vær, selv om jeg antar det ble vått på setet der jeg satt i etterkant.

Det som var litt morsomt var at mens bilen stod å gynget heftig, gikk det en gammel dame med en hund fordi. Rett forbi de doggete rutene, enset oss ikke en gang, men vi fikk latteranfall. Klokken var jo 01.00 på natten jo!

Forresten så viste det seg at vedkommende var bare 20år! Så da har jeg gjort det også. Altså, vært med noen som er yngre enn meg. First!

3 kommentarer:

  1. Stilig blogg!

    Hva syntes du egentlig er en passe stor penis da?

    SvarSlett
  2. Takk :)

    Passe stor er passe stor det. Hehe. Er vanskelig å si noe om det. Alt for lang er egentlig ikke en fordel, da er det heller bedre med litt tykkelse. Medium lengde og medium tykk. ;) Var ikke akkurat det beste svaret, men vanskelig å si du gitt. Har blitt skuffet, så det er fult mulig, men som regel er det "Its not the size of the boat, is the motion in the ocean" som teller ;)

    SvarSlett
  3. Takk for svar :)

    Skjønner jo at jenter liker forskjellige ting, og at det ikke finnes noe generelt svar. Likevel er det jo greit å spørre iblant for å får ærlige svar fra jenter ;)

    Tror nok ikke jeg har skuffet noen av mine ekspartnere med mine 16 (13 i omrkets) men skal jo ærlig innrømme at det hadde vært spennende å ha hatt litt større.

    SvarSlett