fredag 18. juni 2010

Asian-style

Ble ikke noe sex på flyet på meg. For det første så var ikke tenningen der lenger, var jo helt ødelagt fra dagen før, bakrus, og storsett var doene under oppsyn av personalet. Pluss at det vart vært trang på doen også fikk jeg høre. Så noe får man jo ha til gode da.

Men noe sex har det jo blitt. Eller. Om det kan kalles noe. Første natten grafset jeg meg til på vedkommende som jeg har vært med før. La oss kalle han E. Den gangen for 3-4år siden da jeg var på han, så var det så elendig sex. Jeg innbildte meg det var fordi vi var sveiseblinde og stuptrøtte begge to. ikke vet jeg om han fikk det skikkelig opp eller skikkelig inn den natten. Alt var vel litt tåkete.

MEN. Skuffelsen var svært stor da jeg merket at penisen han var ekstremt liten. Jeg hadde altså husket rett fra den natten, det var ikke det at han ikke fikk den opp, den var bare så liten. Er stygt å si det, men den var tynn og ikke så veldig lang. Men men, nå hadde jeg jo begynt med runken.. så jeg fortsatte. Men for en ego-gris, han la ikke en hånd på meg engang. ikke noe! Irriterte meg over det, så jeg satte meg opp for å ri han. Så jeg ridde han litt, så pulte vi litt i skje, og en eller annen gang i løpet av det, så kom han, men det merket ikke jeg, eneste var jo at den var sånn halvslapp hele tiden. Føltes det ut som. Super dårlig. Og han tok ikke på meg som sagt.
I løpet av den natta ble jeg egentlig kåtere. Kompisen til E, lå på samme rom. Og jeg fant jo ut at det ville jo være passe skitten av meg å hoppe på han også, på samme natta! Der har du meg i et nøtteskall!
Så da krøyp jeg bort til sengen til T (som vi velger å kalle han). Sengene lå på gulvet i pure Asian style, så var ikke nevneverdig vanskelig å snike seg i fram og tilbake.
Han var av det mer givende slaget. Nå skal de sies at det fins ikke tenning på han. Men i mørket så er alle menn menn.  Jeg la meg inntil han og han holdte rundt meg til å begynne med. Så tok jeg rett å slett å ga han det største hintet jeg kan gi, og tok tak i hånden hans å la den på puppen min. Han skjønte tegninga rimelig fort da ja. Så da var det perfekt klyping og leking med brystvortene og jeg fryyyydet meg, for det var det jeg hadde ventet på når jeg hadde lekt/pult E. Så ble jo han overkåt han også, og han endte opp med å fingre meg, veldig bestemt og deilige bevegelser, var nesten på grensen til hardhent. Og hele veien hadde han hånden på puppen min, lekte litt med nipplen der, og når han var hardhendt så var han flink til å trykke med armen slikt at jeg fikk trykk over halsen samtidig som han kløyp i nipplen. Deilig det altså.

Kvelden etter droppet jeg E, og hoppet rett på T. Han var like mye givende den dagen også. Og dette helt uten at han tvinget/maset til seg sex. Og det er helt greit når tenninga for min del ikke er det. Men han kan godt få lov til å herje med meg ja. Oh yes,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar