mandag 7. juni 2010

Tilbud?

Jeg har en bekjent. Som viste seg å være en Dom. Har kun møtt han to ganger og han 46år gammel. Men han ville da være Herren min. Jeg synes tanken frister, men vedkommende blir dessverre helt feil.(og bor på feil plass)
Dessuten må jeg innrømme at i det siste har jeg hatt mine tvil.. er nesten litt skremt for hvilke avtaler jeg kommer til å inngår framover. Jeg vil så mye... men vet ikke om jeg tørr? Det fleste ting jeg har vært med på har vært impulsive og gjerne ting som jeg har oppfordret til selv, det er som regel sånn jeg ender opp med trekanter og det som er.
Men det blir jo veldig anderledes når man avtaler slikt. Men tanken er jo ekstremt opphissende. Og det er nok bare første gangen det virker skremmende... vil jeg tro?
Jeg er ikke pysete når det kommer til sex, så denne tvilen bifaller ikke meg. I løpet av de kommende dagene er jeg nødt til å ta noen valg... ang arrangert sex. Og jeg klarer ikke bestemme meg.

Opplevelsen fra torsdagen var jo veldig god, og det har jeg jo ikke prøvd før...
- Den som intet våger, intet vinner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar