søndag 13. juni 2010

Resultat!

Legg merke til klokkeslettet. Jeg er helt øøøøøødeeeelagt. Og det på mer enn èn måte.
Musen min er helt opphovnet, har vært i flere timer, enda jeg har sovet. Og står dårlig til med baken også. Anal sex i fylla er ikke noe sjakk-trekk. Ender med rifter og sårhet. Og enda det var verd det! Men neste gang skal jeg reise rundt med glidekrem i veska (noe jeg gjorde før)
Så i går ble det fult hus. 3 stykker på hotellrommet. 3 mannfolk denne gangen.(Var bare to +1 dame sist)
Så vi hadde fin aldersspredning 23, 29 og 42!! Heter det 4kant når det er 3 menn, eller kan det grenses til gang-bang? Jeg bare spør.

Men SYKT! Jeg har så mange detaljer å komme med. Men det får bli seinere. Jeg må i dusjen og ned å spise frokost så rett avgårde til Gardemoen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar