tirsdag 22. juni 2010

Japan by night

Det er varmt og klamt. Jeg er våt og kåt. Jeg ligger her alene midt på natten i Kyoto, Japan. Jeg stryker meg selv nedover låret og fascineres over hvor deilig det kjennes ut, selv om det er bare meg her. Deilig å ta på bar hud. Jeg gir meg selv lov til å stryke lett over nipplen, og angrer nesten umiddelbart. Nå er jeg bare enda mer opphisset. Jeg lukker øyne og stryker meg over puppene, ja, jeg er faktisk svært fornøyd med de. Skulle ønske noen andre kunne sette pris på de akkurat nå... Med hånden på låret  kjenner jeg varmen fra musa mi, og fristes til å kjenne på den fuktige musa mi igjennom den rosa blondetrusa. Oh yes I want a shag. Right about now.

10 kommentarer:

  1. Eyh!
    Nå fikk du meg kåt også! Og jeg som skulle rett ut på jobb:S :D

    SvarSlett
  2. Skulle gjerne likt å se de puppene, gitt! Blir ganske opphisset av å tenke på her, jeg. Satser på at det blir deilig for deg nå ;)

    SvarSlett
  3. Du skriver veldig pirrende og sexy. Gleder meg til å lese mer fra deg. :)

    SvarSlett
  4. ;) Dere skulle bare visst alle de kåte øyeblikkene jeg har VÆR DAG! Sukk. Overdose delux. Glad jeg fikk dere harde alle sammen ;)

    SvarSlett
  5. Hehe ;)

    Du har jo noen digge historier og beskrivelser, og innrømmer gjerne at jeg har endt opp med en hard en ja. Sitter faktisk med et jern her nå, klar til en deilig sprut på din kommando :P

    SvarSlett
  6. Bare å kjøre på det, gutten min ;-*

    SvarSlett
  7. dæven, håper ikke han over måtte holde seg i 2 timer, før han fikk lov :D

    SvarSlett
  8. ;) Kanskje han var en lydig liten gutt og ventet pent på tillatelse ;)

    SvarSlett
  9. Hehe, ventet jeg, og når jeg fikk lov så kom jeg ut over de flotte puppa dine :P

    SvarSlett
  10. Flink og lydig :) Sånt liker vi.

    SvarSlett