mandag 14. juni 2010

Detaljer

Som jeg lovte skulle jeg komme med mer detaljer fra lørdagsnatten.. Er enda helt i ørska. Delvis pga, jet-lagg (er i Japan nå) delvis pga bakrus og delvis pga av hendelsene.

Kvelden startet med en kjekk resepsjonist som sagt. Som endte jo opp med å være bare en tease. Men jeg fikk nok av oppmerksomhet når jeg satt i baren alikavel. Det var flust med mannfolk der, hadde visst vært en transportmesse samme dag, så det var mange som ikke hørte til hotellet som var i baren. Mye lastebil sjåfører og what-not, mye ymse og en del... gammelt.
Men. Vekslet litt med å prate med de eldre, fikk spandert utrolig mye drinker, og som ikke jeg er laus nok i kjeften fra før av, så hjalp ikke det heller.

Ble med en av de bort til bordene der jeg hilste på resten av kollegaene hans. Der var det tilfeldigvis to stykker på henholdsvis 23 og 29 år. 23 åringen var en bråkjekk møring, som var stor i kjæften, og falt ikke helt i smak for en som meg som liker det litt mer... sensuelt og... tja. hva skal man si. Naturlig?
Han andre var en kjekk kar på 29år, (magisk tall btw) han var mer av den personen det gikk ant å flørte litt med. Så jeg vekslet mellom å holde de to i gang med flørting, samt jeg klarte ikke helt å riste av meg en som jeg hadde snakket med på 42år.
Det kom fram at ingen av de bodde på hotellet, noe som da ledet naturligvis til hvem jeg ville ha ligge over. De satt alle rundt meg å sa at nå måtte jeg velge 1 av 3.... Så skøyt jeg inn, på ren impuls -jeg kjenner meg selv ganske godt nå, at jeg nå kom til å si noe som vil sikkert skremme vekk 3 av 3 eller evt. 2 av 3.
Ja ha? sier de.. "Jeg vil ha dere alle tre" sa jeg. Til min store glede ble det samtykket med "Helt greit", "kult for meg" og "det må vi vel få til"!
Allerede på vei opp i heisen "tinget" han stor kjæfta møringen på seg at han skulle ta meg i analen.

Oj, nå er visst batteriet på pc'n snart oppbrukt. Jeg får la dere "henge" med denne teaser'n inntil jeg kommer meg på nett igjen. Da blir det skitne detaljer om hvordan jeg ble brukt hele natten, og hull som ble fylt i en jevn strøm av både han ene og han andre... og den tredje ;)

8 kommentarer:

  1. hehehehe du er herlig gal Cuteness!!
    En virkelig glede å følge deg! Blir stiv av å lese det du driver med....

    Klem fra Finansdude

    SvarSlett
  2. Du er så rå!;) Gleder meg til og høre mer:D

    SvarSlett
  3. Ser frem til fortsettelsen :-)

    SvarSlett
  4. Hva er det du gjør i Japan, da? Business or pleasure?

    SvarSlett
  5. ser ut som om du får din porsjon pleasure der nede da? :)
    Men hva er greia når du kommer il barteland? ;)

    SvarSlett
  6. Er vel litt pleasure kan du si, men det er faen meg ikke noe å skryte over. Nå har jeg prøvd de begge, og jeg føler meg lettere frastøtt. Synes ikke de er noe tennende, og dårlig i senga er de begge. Små pikker og dårlig teknikk.(små feit/feite begge to også)
    In desperate times, with desperate needs, du veit.

    Nesh, ush. Få meg hjem til Trondheim der det er utvalg!!

    SvarSlett
  7. Hehe...
    må ikke nøye deg med småfeite menn der nede, da! det må jo være nok av veltrente japanere? men kanskje de fleste er litt lave, for alt jeg veit ;)

    Når flytter du nordover, da? :)

    SvarSlett