mandag 21. juni 2010

At det går ant...

Å huff... Jeg er litt oppgitt over meg selv. Ut på tur, aldri sur. Har hoppet på de begge, og er skjiiiitskuffa. Herregud, som oftes går det jo greit, det er godt men ikke supert liksom. Som Jan Vardøen fra Masterchef sa," Pizza er som sex, uansett hvor dårlig den er, så er det jo alltids litt godt".
Men dette har bare vært tragisk rett å slett. Jeg har jo nevnt før at disse gutta ikke er noen å trakte etter. utseendemessig, og kuk-messig. Trodde han andre, "T" som jeg har kalt han, hadde en litt større pakke å tilby. Men det var triste saker. Jeg blir nesten litt kvalm av hele fyren. Han er stygg, feit, og som det viser seg, elendig kuk og teknikk i senga.
Kom til å tenke på.. Det er mye snakk om lengde og størrelse ect. på kuken for at den skal være bra. og God knows, det finnes de pikker som ikke duger til mye (ala eksemplet skrevet over og tidligere i uken).
MEN. Kan det samme være ang. fitter? Kan man bli skuffet over fitta, altså selve fitta?
En ting er at dama ikke gidder bevege seg/lage lyd/engasjere seg = dårlig knull. Men selve fitta? er ikke alle stortsett, "greie"? og da tenker jeg ikke på de sinnsykt vide greiene man klare å stappe en fotball inni altså. Vanlige damer, tenker jeg på. Alle er forskjellige, ja, men selve nytelsen av fitta må jo være lik?

Jeg overlever da. Til nøds.
Jeg har en fantastisk massasjedusj på rommet der jeg bor nå. Og la meg si, jeg har testet alle funksjoner. Og kan gledelig melde det, at disse 6-8 knottene i veggen man kan få sånne stråler ut av, de er konge! Er bare å stille de inn i rette posisjon, så har man en über kraftig stråle på vær nippel, og fire i kryss mot klitt og lepper. Funka faen meg som fjell.

Irriterer meg at når jeg har firkanter/trekanter så øker antallet på lista mi med et stort hopp! To firkanter siste halve året, ja, da har jeg jo allerede tripplet lista jeg hadde før jeg ble sammen med samboer-eksen. 
Tror jeg må finne meg noe fast. Har ikke lyst til å runde "hore-tallet".

7 kommentarer:

  1. Hva mener du er en bra kuk, lengde og omrketsmessig?

    SvarSlett
  2. Hva er "horetallet", da?
    Synes ikke du skal være beskymret for det, jeg. Så lenge du har det gøy er det greit, men så snart du angrer deg oftere enn du gleder deg, så blir det vel et problem...

    SvarSlett
  3. Ingen av dere som ville svare på fitte spørsmålet mitt da? ;)

    Anonym; Jeg har ikke den perfekte oppskrift på pikk (mnja, maybe I have) Men det jeg kan si er at er den ti cm og tynn/veldig tykk og du er feit og den er halvslapp ca halve tiden; Ja da suger det. Da er det skuff.

    Ballongen; Horetallet...tja, fint og rundt et, ca den alderen alle gruer seg til å nå ;)

    Men ja, er snart over på angre sida enn glede siden av dette spillet mitt. Jeg trenger en riktig utfordring. Så jeg kan føle at jeg fortjener byttet og sex'n er belønning. Det å pule hvem som helst er jo bare for amatører.

    SvarSlett
  4. klart man kan bli skuffet over fitter. den kan være for slapp, for trang, for kort, for våt, for tørr, etc. Dessuten har man jo sine preferanser på hvordan det skal se ut (selv om det ikke er så viktig, når alt kommer til alt). Men stort sett er det vel "greit", som du sier. Men er det bare greit nok, så blir man jo skuffa, da.

    Horetallet vil da si 30? Eller vil det i ditt tilfelle si 25? ;)

    Du får peile deg ut et bytte, ta på deg deg jaktutstyret, lade rifla og gå på jakt, da. Så får du nedlegge byttet etter noen ukers strev etter å finne byttets svake punkter. ;)
    Skulle du trenge ei jaktbikkje, så bare si fra :P

    SvarSlett
  5. Ballongen; Hm. Skuffet over fitter ja. Se det. Men da er jeg redd jeg skuffer en del med tanke på hvor våt jeg nesten alltid blir. For våt, kan man jo begynne å undres.

    og du traff rett på tallet ;)

    Jaktbikkje sier du, hva legger du i begrepet? ;) Ble meget nysgjerrig her.

    SvarSlett
  6. Ja, man kan bli skuffet av mus. Ingen er like! De fleste er digg, og forandring fryder..., men har vært ute for mus som har vært vanskelige å håndtere.
    For vått er bare positivt synes jeg, og tørt kan en jo fikse på selv. Så det er jo bare å kjøre på og kose seg mest mulig.

    SvarSlett
  7. Personlig er det ikke noe som heter "for våt", men folk er da så forskjellige, så det er sikkert noen som synes det er kjipt.

    Synes ikke det tallet var så grusomt, egentlig. Kunne vært adskillig verre ;)

    Hva jeg legger i jaktbikkje? Tja, en som driver å bjeffer opp potensielle bytter fra sine skjulesteder? Ikke vet jeg, det er vel opp til jegeren å trene opp bikkja til å gjøre den jobben jegeren mener på utføres ;)

    SvarSlett