onsdag 9. juni 2010

I'm awesome!

Jeg bare måtte gjøre et siste stunt før jeg forlot gamle byen. Det er jo meg vi snakker om. Hallo. Jeg er stolt da.

Husker den sex-avtalen jeg hadde booket meg, som ikke ble noe av? Vel, vedkommende angret for han avlyste.
Og jeg skulle få han til å angre... Tease tease. Men han var da heldig nok. Han skulle kjøre meg hjem siste natta. Ble sittende å prate i bil om tilfeldige ting. Så, jeg er jo ganske frampå, så jeg spurte. "Skal vi kline?" Hehe. Nå er ikke jeg den som kliner med sexpartnere sånn uten videre. Men GUD så lenge siden jeg klint. Og det var Deeeeeiiiilig.

Stemninga ble heit, og det dugget på rutene i bilen for å si det sånn. Hva er det med meg å biler for tiden da?
Forflytta oss raskt til baksetet. Og da sa jeg det bare så det var. "Jeg vil suge deg. Men du får ikke røre meg." Var det litt tease eller? Litt tafsing fikk han jo gjøre, men deeet var ikke mye. Han ble jo helt vill. Midt uti det beste Blow jobben jeg har gitt, sier jeg  "Du vet at jeg svelger, sant?"
Så ble det en liten "vitamindose" på meg i går natt da!
Nå har han lagt planer om å komme til Trondheim for å knulle meg. For se om han holde avtalen denne gangen da. Han er forresten lillebroen til en av mine beste kompiser. Yeah, I'm that evil/kinky. Tenner meg at det er litt "no no".. Elsker å gjøre ting jeg ikke har lov til!

2 kommentarer:

  1. Hmmmmm du er herlig gal!!!
    Blir jo hard av å lese hva du gjør, og er grønn av missunnelse over at du tør slippe deg løs......
    Du må ikke slutte!!! ;-)

    Klem Finansdude

    SvarSlett
  2. Slutter aldri ;) For hvert innlegg er det som bensin på bålet. Sommeren 2010 skal være legendarisk. Kan godt forsette utover høsten også da ;)

    SvarSlett