onsdag 26. mai 2010

Mile high club?

Jaja, i dag joinet jeg Milehigh klubben.. Alene! Aiaiai, jeg har det rett å slett tøft for tida.

Jeg måtte ta to fly, og på det første flyet ble jeg plassert midt i mellom to råflotte menn. Han ene var type "backpacker - surfer", han han andre type "High school musical" (fortsatt søt, thihi)
Etter jeg klarte å lire ut av meg flere flåsete setninger, først til ene vedkommende at jeg måtte "klå litt på deg" fordi setebeltet mitt var under låret hans, og så til andre vedkommende noe tåpelig angående at han la fra seg lommebok og mobil i seteryggen på flyet, så spurte jeg vennlig om han ikke kom til å glemme de av, når de lå der. Så sa han bare at han husker det nok... da kommer gullkornet fra meg "Ska pass på dæ æ shø".
Jeg satt å skjemtes en stund, før jeg la merke til at begge to hadde bestemt seg for å lukke øynene og "hvile".
Så da tilbringte jeg neste halvtimen ved å vekselsvis stirre på skrittet deres, ansiktet, og mitt eget fang. Skitne fantasier gjorde krøll i hodet mitt, og jeg måtte kontrollere pusten min for å ikke bli anpusten av hvor kåt jeg var.
Jeg måtte snappe pusten inn flere ganger, jeg satt å klorte/koste/tafset meg selv på hånda, i uråd av hva jeg skulle finne på. Hadde lyst til å legge en hånd på hver pikk, og bare grafse meg til.
 Sukk.

Neste fly var litt bedre. Jeg ble plassert ganske langt bak og var storsett alene. Etter flyet hadde tatt av, satte jeg meg helt bakerst i flyet hvor det var ledig på begge rekkene. Og da var det å slenge jakka over fanget, åpne beltespenna, zippe ned glidlåsen og hånda ned i musa. Jeg klarte ikke dy meg. Og jeg som vet at jeg strotsett ikke gjør annet en å hisse meg mer. Kommer sjeldent på egenhånd.

Så da satt jeg no der da, å fingra meg selv på flyet. Og så på tegneserier på Inflight TV'n.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar